Hej
Jeg har også drømt mange virkelig mærkelige ting gennem mit liv. Jeg har f.eks drømt at jeg har været sammen med min mor op til flere gange, og har efterfølgende vågnet op og tænkt. What the fuck!! Jeg tror ikke det er noget du skal lægge alt for meget i. Det er en drøm. Sålænge du ikke har planer om at gå ud og skade på andre mennesker nu her, hvilket det ikke lyder til, så lad det ligge. Underbevidstheden er et dybt mørkt hav hvor kaos hersker, og mærkelige drømme er ganske normale.
Prøv at accepter den tanke du har. Bare lad den være, og vær ligeglad med den. Hvis du ikke accepterer og er ligeglad med den, bliver den ved med at komme igen.
Jeg tror at du bare er blevet forvirret over din lidt voldsomme drøm. Så længe du ikke ønsker at gøre skade på andre, så er det ok. Læg ikke alt for meget i tanken og drømmen og vær rolig omkring det. Snak det evt. igennem med en, det tror jeg kan hjælpe en del.
Og som Den Rolige skriver:
"men drømme betyder ofte noget helt andet end hvad man lige umiddelbart tror"Du kan evt. prøve at skrive til Lene Sonne på
http://www.netspirit.dk Hun arbejder med at tyde drømme.