Jeg lider af højdeskræk, meget lidt bange for edderkopper og utrolig lidt af at være "spærret" inde (f.eks. en dyne over hovedet og resten af kroppen og at der så ligger flere folk på mig, hvor jeg ikke kan komme fri - så aktiveres det).
Min fobi for højder elsker jeg at udfordre, men det kan blive for meget. Ikke prøvet på stoffer. Kan behandles med computere (VR-behandling)
Min fobi for at være "spærret" er som regel ubehagelig, men heller ikke prøvet på stoffer. Kan behandles med computere (VR-behandling)
Araknofobi - dette aktiveres som regel, hvis edderkoppen giver mig et chok. Hvis jeg lokaliserer en edderkop, så tør jeg godt gå over til den og tage fat i den eller fjerne den (bare det ikke er en af de der giftige motherfuckere). Men kommer det som et chok, så går jeg i panik i få sekunder med hæftig hjertebanken. Denne fobi har jeg oplevet på DXM med en bi som lå og led og prøvede at gå. Da jeg fik øje på den mens jeg trippede (ved plateau) gik jeg fuldstændig i panik, da det kom som et chok. Jeg tog noget toilet-papir, tog fat i den og smed den ud i toilettet og skyllede ud. 10 minutter efter går jeg tilbage til toilettet, og ser at den stadig er på overfladen, og får et ekstremt chok igen. I bare panik smed jeg en masse toiletpapir i toilettet og skyllede ud, og whinede til Dr-D bagefter

Araknofobi kan behandles ved at placere en edderkop i et glasbur, sætte den inde i soveværelset og passe den som et kæledyr, hvor den er det første du ser når du står op og før du går i seng. Efter et halvt år til et helt år, vænner du dig simpelthen til edderkoppen, og så forsvinder din araknofobi med det samme.