Trucker: Lad nu drengen være, der er kun en vej frem og det er ved at læse og forstå, jeg tror da pelle kigger i de andres forums men idet at han ikke mener at han har noget at bidrage så lader han være med at poste, han skal nok lære det, han er ikke så gammel endnu, desuden så lang tid at han holder sit "lort" til fuck hvor er jeg blæst, så er det vel iorden, jeg finder det til tider meget underholdende, giv ham dog en chance - men ikke for at lave det til en personfight.
Hvad laver jensus her egentligt eller mig for den sags skyld...
Jensus laver ikke andet end at snakke om alle de stoffer han vil tage.
Og jeg laver ikke andet end at snakke om alle de stoffer jeg har taget....
Men vi hygger os allesammen, med et par stridigheder engang imellem - men det skal der jo til...
Og dig trucker, jeg syntes det er sjældent du poset sådan vildt meget, men i bund og grund er du jo cool nok, syntes jeg da, du er jo en uudtømmelig kilde for fed techno - såeh, well, alle er nødvendige syntes jeg, selv DankDawg *gg* osse selvom han er reckless og drøner derud af på svampe og coke i sin overfede bil, eller hvad med Briller, manden er jo det mest useriøse der findes, jeg kender ham IRL men manden er fandme for sej - ligesom KapzLuck, bliv lige klog på ham ikke, ham kender jeg osse IRL, han er fandme osse bare for skummel - seriøst, vi er alle forskellige, selv Smurf3000 der ville have mig smidt af for noget tid siden, eller sir haze der vil smække mig og beskyldte mig for at tage heroin og så ovenikøbet sutte pik for det, damn, alle er forskellige og bidrager med forskellige ting... Grineren nok, men sådan er det.......
Det lød bare så fedt....
|