Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 01:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
Jeg ville bare lige sige, at efter lang tids punkning fra Dex, vil jeg forsøge at deltage i jeres yderst interesante forum.
så det her er bare sådan et slags hej, nu hænger i altså på mig .:-P

hygge

Medlem

Skidt pyt. Der er så mange andre vi også hænger på :-)

/para

Medlem

Geografisk sted: Sodom & Gomorra
Min Glarkosauruz morgholptkus slår ihjel 54655645 grethujjkollpoper i sekundet!

Bare spørr EGO

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Det er ganske korrekt min gode Pogo - men det er jo kun fordi vi transfluserede den med en einkanonensonisk baramskall

Dedikeret medlem

dav

Insane psychedelia user!

Og jeg er --+JENSUS+-- manden der laver de særeste topics og som desuden "poster svar til alt jeg har læst det mindste om" (for at citere Dextrose, ikke et angreb Dex)

Medlem

Geografisk sted: Between the 2nd and 4th star
Hej...Jeg er Grisen Pelle...Og Jeg er lang...Og Lam (i hovedet)...Og dummere en en liter youghurt tillader...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
Hmm..

Ikke for at starte nogen personfight eller noget.. bare et enkelt spørgsmål til pelle.

Hvad laver du egentlig her ?

du skriver selv "Og Jeg er lang...Og Lam (i hovedet)...Og dummere en en liter youghurt tillader..."... du bidrager aldrig med seriøse posts kun en masse lort i fuck jeg er blæst forummet.

Trucker: Lad nu drengen være, der er kun en vej frem og det er ved at læse og forstå, jeg tror da pelle kigger i de andres forums men idet at han ikke mener at han har noget at bidrage så lader han være med at poste, han skal nok lære det, han er ikke så gammel endnu, desuden så lang tid at han holder sit "lort" til fuck hvor er jeg blæst, så er det vel iorden, jeg finder det til tider meget underholdende, giv ham dog en chance - men ikke for at lave det til en personfight.

Hvad laver jensus her egentligt eller mig for den sags skyld...

Jensus laver ikke andet end at snakke om alle de stoffer han vil tage.

Og jeg laver ikke andet end at snakke om alle de stoffer jeg har taget....

Men vi hygger os allesammen, med et par stridigheder engang imellem - men det skal der jo til...

Og dig trucker, jeg syntes det er sjældent du poset sådan vildt meget, men i bund og grund er du jo cool nok, syntes jeg da, du er jo en uudtømmelig kilde for fed techno - såeh, well, alle er nødvendige syntes jeg, selv DankDawg *gg* osse selvom han er reckless og drøner derud af på svampe og coke i sin overfede bil, eller hvad med Briller, manden er jo det mest useriøse der findes, jeg kender ham IRL men manden er fandme for sej - ligesom KapzLuck, bliv lige klog på ham ikke, ham kender jeg osse IRL, han er fandme osse bare for skummel - seriøst, vi er alle forskellige, selv Smurf3000 der ville have mig smidt af for noget tid siden, eller sir haze der vil smække mig og beskyldte mig for at tage heroin og så ovenikøbet sutte pik for det, damn, alle er forskellige og bidrager med forskellige ting... Grineren nok, men sådan er det.......

Det lød bare så fedt....

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
og jeg er Bøh aka submind, eneboeren der har været på TT i over et år, og kun poster når jeg finder noget der er interresant at skrive eller svarer på.
men tro ikke at jeg ikke læser alle posts for det gør jeg :-)
velkommen til boardet.

Dedikeret medlem

Ego>

Jeg spørger også bare pellegris hvad han egentlig laver her... blot et spørgsmål. Jeg har ikke bedt ham om at smutte eller svinet ham til, og det har jeg heller ikke sinde at gøre.

/TM

Øv nu troede jeg lige at der skulle til at ske noget sjovt *gg*

Ej PELLE så svar dog manden!!!!

*gg*

Insane psychedelia user!

EGO præstenterede sig selv tidligere men han glemte at skrive at han konstant jagter en god sviner, og btw. er jeg kun aktiv i de topics der omhandler drugs jeg planlægger at ta..WRONG! Og jeg har sgu da oxo taget flere drugs, jeg gider sgu da bare ikke ta et nyt om ugen, som du selv ville ha sagt så gider jeg ikke at "brænde min barnehjerne af".

Insane psychedelia user!

Såvidt jeg ved så har Pelle næsten aldrig nogen penge, han ved ikke hvor han skal få drugsene fra fordi han kan ikke bestille dem online fordi hans forældre er totalt paranoia, hans far gik helt amok og spærrede ethnoplanet på deres PC fordi han så han havde været inde på den og så vidt jeg husker blev psy.dk oxo lukket, men så let får han ikke os ned med nakken så vi/han fik det åbnet igen. Men det er da rigtigt at han ikke er så aktiv end andre steder end fuck forummet men som EGO siger: Vi er alle forskellige...og vi skal respektere hinandens meninger, ik oxo EGO [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Insane psychedelia user!

SÅ SLAP DA AF FOR HELVEDE, HVAD FANDEN ER PROBLEMET, FOLK SNAKKER OM AT DER ER EN HÅRD TONE HERINDE, JA OG DET ER ADMINSENE OXO MED TIL (JEG SIGER IKKE AT DET ER ALLE ADMINS)!!!

Medlem

Geografisk sted: Between the 2nd and 4th star
@Trucker: Jeg læser faktisk alle de posts der bliver skrevet, undtagnen dem i Medlems forummet, for der har jeg ikke adgang til. Og jeg har ikke taget nogen drugs, jeg har kun røget en del hash. Og det er der flere grunde til:
1. Jeg er ikke særlig gammel...
2. Min mor er sygeplejerske, og har arbejdet på en afvænnings klinik, så hvis hun fx ser jeg har et par gram svampe, så koger hun helt sikkert helt fuldstændig af...
3. Jeg mangler altid penge...

Hver gang jeg har noget ordentligt at bidrage med i et topic, så gør jeg det for det meste....

Og hvis du har et problem med det jeg skriver i Fuck forummet, så lad da være med at læse det...

Og hvis du i det hele taget har et problem med at jeg er her så igorner mig da fuldstændigt...Jeg er ligeglad...

Dedikeret medlem

Tak for dit svar Pelle.

Insane psychedelia user!

Pelle fuck da det med pengene, drop de hårde stoffer som svampe, dem skal du ikke begynde på, sådan nogle har små tosser som os ikke godt af, du ved jo hvordan jeg er. Jeg vil skyde på at en lille dosis amt er en god start eller måske 2 cb?? Eller nogle andre forslag???

Dedikeret medlem

Jensus:

Hvad med at klappe i omkring pelles privat liv ??..

Hvad du ved om ham vedrører ikke os.. hvis han ingen penge har, og mener vi bør vide det, så kan han SELV skrive det. Og om hans forældre har lukket for nogle sider kommer sgu da heller ikke os andre ved.

Medlem

Geografisk sted: Sodom & Gomorra
Jeg syns alt som blir skrevet på Psy er interresant eller gøy å lese [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Her kan man få svar på alt og da mener jeg alt oxo! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Det er deilig å være norsk i Danmark [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]