Hvad mener I er det fedeste rusmiddel I til dato har prøvet ?
Eftersom at vi alle har forskellige formål med vores stofforbrug (og det mener jeg også at der skal være plads til), så ville det være rart at vide hvorfor at I mener det I gør. Og nu ikke bare noget "Fordi jeg bliver herrelam af det", det ville i hvert fald være rarere med en beskrivelse af hvad det indebærer at være herrelam.
Jeg har haft en del bad trips i min ungdom, men ikke desto mindre har de psychedeliske stoffer altid været min numero uno. Jeg ved ikke rigtigt hvorfor. Jeg har dog fået en stigende interesse for stimulanser på det sidste, men det er endnu ikke noget jeg har gjort så meget i og ved ikke om jeg nogensinde kommer til at gøre det.
Men, jeg tror at LSD må være min favorit indtil videre. Jeg har haft vidt forskellige oplevelser de 4 gange at jeg har oplevet stoffet, og selv om det på et tidspunkt overvældede mig, så lykkedes det mig at holde mig nogenlunde cool. Jeg synes at LSD giver en god indsigt i ens liv og problemer, er god griner, er dybt underligt, og utroligt fantastisk. Også er der så vidt jeg ved ingen skadelig virkning.
2C-B synes jeg også er monsterkewl, men mit indtryk er at det ikke er helt så dybt og mærkeligt (eller også har mine doser simpelthen også været for lave). Men, der er selvfølgelig heller ingen som siger at være eneste trip skal være hardcore. Effekten er meget euforisk, glad og visual, og meget mere overfladisk end andre hallucinogener.
MDMA (ecstasy) synes jeg også var rigtigt fedt, men også "hjernedødt" (no offence) på en alkoholagtig måde. Desuden ved jeg ikke rigtigt hvordan man skal forholde sig til det, med de teorier der er om skadesvirkning af stoffet. Virkningen af MDMA er extrem glæde, åbenhed over for andre mennesker og en ustoppelig talestrøm, og uddeling af kram til højre og venstre
Mine udtalelser er baseret på mine egne oplevelser, så jeg vil derfor bede nogen om at ikke blive stødt, hvis det ikke er deres opfattelse af stoffet, mine oplevelser er baseret på få erfaringer og jeg kan tage fejl.
/Jensus