DN>>
Ang. Christiania>> Der er ikke tegn på forestående lukning endnu - Om det er fordi det har hjulpet at stoppe svampesalget(der er INTET åbenlyst svampesalg på staden længere, og der har ikke været det i lang tid.), eller fordi politikerne faktisk tager den folkelige modstand alvorligt - Jeg gætter dog ikke på det er det sidste, vores nuværende regerings respekt for den offentlige mening taget i betragtning

Venstre kører nu en politik de kalder "Dialog i stedet for bulldozere" eller noget lignende nonsens - Desværre blev det for nyligt afgjort i retten at christianitterne ikke har nogen lovlig ret til området de bor på(nogle få senere tilflyttere undtaget, som man "vil genhuse andetsteds". Hvis vi ikke får losset de pseudonazier af magten snart, tror jeg desværre det snart vil se sort ud for staden.
Ang. Børnehuset(forudsat vi snakker om det i Skt. Peder stræde>>
Børnehuset blev desværre lukket på grund af anklager om bl.a. BZ og ulovlig alkohol-udskænkelse - Men mest på det mere reelle grundlag af at denne form for fristeder er en endnu større torn i øjet på myndighederne end Christiania. Et godt eksempel er rettsagen mod Jagtvej 69, hvis afgørelse lige er blevet udskudt i godt et halvt år.
Jeg deltog faktisk i afskedsfesten sidste nytår... Det var sgu sørgeligt, taget i betragtning af hvor mange fantastiske oplevelser så mange unge har haft i det sted.
/Tias.