Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 17:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
Det kan godt være der findes aldersgrænser, men de bliver ikke opholdt.. Hverken af staten eller Pusherstreet.
Jeg har røget og drukket siden jeg var 12, taget svampe fra lige omkring jeg fyldte 15 og jeg har ALDRIG haft nogle problemer med at købe nogen af delene. Nogensinde. Og jeg ser ikke specielt ældre ud end jeg er(15). [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Relativistisk båthorn

Godt, så findes der da _nogen_ fornuftige forretningsdrivende og statsansatte.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Der var mange topics om dette emner, men nu tog jeg dette.
Hørte i radion idag (hørte det kun halvt) Noget med at Christania vil blive lavet om, vil stadig være der, men ulovlige steder (boderne nok) vil blive fjernet, så de vil åbenbart lave det lidt om, så de stadig kan tjene millioner på turisterne, smart stat.
Men som sagt, fik ikke alt med de sagde, så godt være det er lidt forkert det jeg siger.

Men ikke lige det samme, men fandt dette idag :
http://dk.news.yahoo.com/031210/143/2zm5p.html
Måske et år tilbage?

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Har ikke noget imod pusherstreet lukker... Så længe hele christiania ikke bliver jævnet!
Christiania handler jo trods ikke kun om stoffer... stiller mig gerne i meneske mur rundt om staden men ikke kun for at forsvare pusher street

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

DN>>

Ang. Christiania>> Der er ikke tegn på forestående lukning endnu - Om det er fordi det har hjulpet at stoppe svampesalget(der er INTET åbenlyst svampesalg på staden længere, og der har ikke været det i lang tid.), eller fordi politikerne faktisk tager den folkelige modstand alvorligt - Jeg gætter dog ikke på det er det sidste, vores nuværende regerings respekt for den offentlige mening taget i betragtning :roll:

Venstre kører nu en politik de kalder "Dialog i stedet for bulldozere" eller noget lignende nonsens - Desværre blev det for nyligt afgjort i retten at christianitterne ikke har nogen lovlig ret til området de bor på(nogle få senere tilflyttere undtaget, som man "vil genhuse andetsteds". Hvis vi ikke får losset de pseudonazier af magten snart, tror jeg desværre det snart vil se sort ud for staden.

Ang. Børnehuset(forudsat vi snakker om det i Skt. Peder stræde>>

Børnehuset blev desværre lukket på grund af anklager om bl.a. BZ og ulovlig alkohol-udskænkelse - Men mest på det mere reelle grundlag af at denne form for fristeder er en endnu større torn i øjet på myndighederne end Christiania. Et godt eksempel er rettsagen mod Jagtvej 69, hvis afgørelse lige er blevet udskudt i godt et halvt år.

Jeg deltog faktisk i afskedsfesten sidste nytår... Det var sgu sørgeligt, taget i betragtning af hvor mange fantastiske oplevelser så mange unge har haft i det sted.

/Tias.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]