Tror ikke det ville en god idé at tage til lægen. Det kan jeg ikke tage seriøst..
Forbigående psykotiske symptomer eller hvad? Idk. Er man som regel ikke meget uviden omkring en psykotisk tilstand hvis man er i det?
Ikke nødvendigvis, der er forskellige former/grader af psykoser. Nogle sindstilstande kan kaldes for psykoselignende, men hvor tilstanden ikke har udviklet sig til fuldkomne hallucinationer og vragforestillinger - en helblodet psykose.
Du beskriver at du mister al kontakt til virkeligheden, samt du ikke registrerer stimuli fra omverdenen, samtidig med du har de her indre billeder/film af vold, mord osv. Det ville jeg helt klart betegne som en psykoselignende tilstand, hvilket du skal have professionel hjælp til, ikke psykedeliske stoffer. Du risikere som sagt at forværre din tilstand, under men også efter trippet.
Der er ikke nogle problemer der er så små at man ikke kan søge professionel hjælp, hvis man føler det har en negativ indvirkning på ens liv/dagligdag.
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Mvh.