Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 05:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
"Christiania will be assimilated, all resistance is futile."

-Citat Anders Fogh, borgernes droning

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
AoD skrev:
Det er noget der undre mig. Jeg har været på staden masser af gange og jeg har sgu aldrig rigtigt lagt mærke til noget turisme... altså udlændinge...

Jeg mindes at have læst et sted at Christiania tiltrækker flere turister end tivoli gør.... correct me if i'm wrong.

No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.

P. J. O'Rourke

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
miss84 skrev:
AoD skrev:
Det er noget der undre mig. Jeg har været på staden masser af gange og jeg har sgu aldrig rigtigt lagt mærke til noget turisme... altså udlændinge...

Jeg mindes at have læst et sted at Christiania tiltrækker flere turister end tivoli gør.... correct me if i'm wrong.

Danmark er verenskendt for Christiania, det er helt sikkert at Christiania trækker mange turister til Danmark og faktisk gør turismen en tjeneste, men det vil Anders Fjogh nok ikke indrømme...

Det virker som om at Anders Fjogh tjener erhvervslivets interesser, men ikke den enkelte borger og hans frihed

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Astral skrev:
Det virker som om at Anders Fjogh tjener erhvervslivets interesser, men ikke den enkelte borger og hans frihed

Det kan vel næppe komme bag på nogen?

Titel:
In our memories

Nu etablere politiet sig for alvor på Christiania:
http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 9284#89284

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Sådan som jeg tror det hænger sammmen,er i kroner og øre.Der ligger nogen meget fine,dyre arealer der vil kunne give en formue hvis de bliver udnyttet rigtigt,og det tror jeg Fogh(det røvhul) har planer om.At det vil skade alle de socialt "anderledes" mennesker,der lever på Christania,og har gjort det i mange år,er regeringen sq ligeglad med.Det kan man jo også se i deres "nye prioriterings forslag" vedrørende socialt ustabile etc. :x

Selfølgelig skal der startes et sted,og det har de gjort med "pusherstreet",nu kan de fortsætte med "Hashhandelen der skal lukkes ned"?!.Men historien har jo vist os hvad der sker når de prøver det,men det er der ingen der taler om.Nej lad os lukke øjnene,og drømme at det går som regeringen siger.Føj for satan.Hashhandelen er kun en lille brik i det her.

Og politiet er dødeligt pisket til at sige at det bliver ikke noget problem(haha nej nej ),selvom mange af de gamle vender det hvide ud af øjnene,og tænker "I guder"(for det gør mange af dem der har været med længe,og ved bedre.).
I det hele taget at tro at de pludslig skulle kunne blive Hash handlen kvit er ikke bare dum og uigennemtænkt,men arrogant og uigennemførlig.(Det har historien vist os igen og igen)!

Jeg skammer mig over den regering.Føj

Senest rettet af Gonzo 18 mar 2004 09:39, rettet i alt 2 gange.

Relativistisk båthorn

Gonzo skrev:
Jeg skammer mig over den regering.Føj.

Enig.

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Gonzo > Tjek din PM!

Og jeg synes også regeringen stinker forøvrigt.

Mvh. Psyko

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Det er en Facist regering!!

Hvor mange DEMOKRATISKE regeringer tager beslutninger, stik imod befolkningens ønsker!

Ja jeg er blevet fortalt at den tid i gamle dage under krigs tiden hvor de Konservative ungdoms rødder kom marcherende i sorte bukser i bedste Nazi/Facist stil

Der var da også flere af dem som forrådte deres land og slog si g sammen med Hitler

Vidste i foresten at Prescot Bush, George Bush bedstefar handlede med Tyskerne ;)

Hmm... Ja ham Hitler var jo god for industrien, for massefremstillingen og for krigsproduktionen, krig er en af de største produktioner og indtægtskilder i verden!!

Krig er big business...

Det giver helt ny mening til det gamle ordsprog; Den enes død, den andens brød

"Venstre de er bare en flok grisseavlere og kartoffel bønder!!" :D

Med al respekt for grisseavlere og kartofel bønderne som IKKE stemmer på venstre og konservative.. hehe!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Det er forfærdeligt... :/

Det er fandme også synd for Christianitterne... Det er simpelthen for meget med den regering. Og at hash-handlen skal væk??? Hvorofr det???
Har politiet så ondt i røgen over at der er et marked derinde, og det har der været i 25 år. Hvorfor så ødelægge det??? Det kan jeg jo godt se. Hehe, men det er da helt åndsvagt bare fordi at der er nogen der går ind og køber noget ryger en gang i mellem. Hvorfor forbyder vi ikke vin, øl og spiritus nu vi er igang??? Jeg spø'r bare. Hash er IKKE farligt. Eller jo. Men alt er jo farligt. Skal vi også til at rydde hele Fælledparken pga. at man kan ryge bøgeblade??? Det er jo endnu mer' farligt. Det er åndsvagt. Lad os håbe at det ikke bliver gennemført, men det gør det. Der er så stor mediedækning at de ikke kan tabe ansigt. Så det kunne godt være at de ville være mere flinke hvis der ikke var alt det journalist-dækning derude. :/

Christiania lives on!!! Fight the power!!! Gø'r som der er blevet gjort i 25 lange år!!! Knus politiet. :)

Titel:
In our memories

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg kommer til at tænke på en film med navnet "Wag the Dog", hver gang jeg tænker på Venstre/Regeringen,... hmm :shock: :?

dEEP

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]