Sådan som jeg tror det hænger sammmen,er i kroner og øre.Der ligger nogen meget fine,dyre arealer der vil kunne give en formue hvis de bliver udnyttet rigtigt,og det tror jeg Fogh(det røvhul) har planer om.At det vil skade alle de socialt "anderledes" mennesker,der lever på Christania,og har gjort det i mange år,er regeringen sq ligeglad med.Det kan man jo også se i deres "nye prioriterings forslag" vedrørende socialt ustabile etc.
Selfølgelig skal der startes et sted,og det har de gjort med "pusherstreet",nu kan de fortsætte med "Hashhandelen der skal lukkes ned"?!.Men historien har jo vist os hvad der sker når de prøver det,men det er der ingen der taler om.Nej lad os lukke øjnene,og drømme at det går som regeringen siger.Føj for satan.Hashhandelen er kun en lille brik i det her.
Og politiet er dødeligt pisket til at sige at det bliver ikke noget problem(haha nej nej ),selvom mange af de gamle vender det hvide ud af øjnene,og tænker "I guder"(for det gør mange af dem der har været med længe,og ved bedre.).
I det hele taget at tro at de pludslig skulle kunne blive Hash handlen kvit er ikke bare dum og uigennemtænkt,men arrogant og uigennemførlig.(Det har historien vist os igen og igen)!
Jeg skammer mig over den regering.Føj