Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 10:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

hvis man ryger hash mere end 2 gange om ugen ophober THC'en sig i fedt vævet hvilket gør at det ka spores langtid efter... dog ikke 6 måneder

Ved et dagligdags hash misbrug gennem 6 måneder går der over 200 dage før det ikke ka spores mer (fra sidste gang du røg) læste dette lige efter jeg stoppede min dagligdags rygning)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Treasure skrev:
aliaarhus skrev:
Det er ikke seks måneder! Det er 2-8 uger efter sidste indtagelse!

Om der er forskel på røget og oralt, ved jeg ikke. Men jeg er sikker på, at det ikke sætter sig i fedtvævet i hele 6 måneder.

Jeg har også læst, at det er meget sjældent at man kan spore THC'en i urinen efter 8 uger.

Jeg mener nok at have læst et sted (kan sq ikke helt huske hvor) at man ved specielle analysemetoder kan spore hash i op til 6 måneder efter en rus, men ved de normale tests er det vist, som du selv nævner, 2-8 uger. Men det kommer vel også meget an på hvor meget man har røget.

Mener det står i rusmidlernes biologi... Om det er lige præcis 6 måneder kan jeg ikke huske - men det er et godt stykke tid

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg synes egentlig at Ali gjorde det rette i at holde sin kæft, for det kan godt være at man kan overbevise folk når man diskuterer med dem en mod en, men hvis du skal stå overfor en hel gymnasieklasse, så vil der altid være 20 der sidder og er pisse bedrevidende og fortæller om alle de farlige farlige ting, og hvem tror i de andre i klassen vil være mest tilbøjelige til at lytte til? Ham der sidder og modsiger det de får at vide gennem aviser, bøger, TV og fra vennerne hver eneste fucking dag? Nej!
Det er meningsløst at diskutere med ignoranter, for selv om du får dem overbevist, så vil de aldrig indrømme at de har taget fejl.

Titel:
Dedikeret medlem

Haha minder mig om samme situation vi havde for godt en måneds tid siden.. Var også i engelsk hvor 3 mand opholdte et debat om det skulle legaliseres eller ej.. De klarede at holde sig rimelig objektive om sagerne i deres oplæg (tager jeg hatten af for), men efterfølgende da klassen skulle debatere det, kom det ene uvidende bud efter det andet om hvor farligt og skadende det var.. Jeg og en ven fra klassen som nok (lød det til) var de eneste der overhovedet havde set hash, sad blot uden at sige noget imod dem..

Af den simple ene grund at undgå at blive hængt op på deres fordomme, og tror også det ville være ligemeget om vi så modargumenterede dem til jorden.. Folk vil stadig se hash som tabu :roll:

Men osm dig, blev jeg også STIK tosset over de skulle belære neutrale personer med deres fordomme.. For dem som ikke vidste noget om det, sad bare og lyttede til dem uden egentlig at sige noget imod.. Og jeg formoder at de fordomme der kom op (som du også nævnte) muligvis hængte lidt fast på dem, for er sikkert ikke første gang de hører hvor stort og grimt et tabu stof, hash nu engang er!

Titel:
Dedikeret medlem

AoD skrev:
Treasure skrev:
aliaarhus skrev:
Det er ikke seks måneder! Det er 2-8 uger efter sidste indtagelse!

Om der er forskel på røget og oralt, ved jeg ikke. Men jeg er sikker på, at det ikke sætter sig i fedtvævet i hele 6 måneder.

Jeg har også læst, at det er meget sjældent at man kan spore THC'en i urinen efter 8 uger.

Jeg mener nok at have læst et sted (kan sq ikke helt huske hvor) at man ved specielle analysemetoder kan spore hash i op til 6 måneder efter en rus, men ved de normale tests er det vist, som du selv nævner, 2-8 uger. Men det kommer vel også meget an på hvor meget man har røget.

Mener det står i rusmidlernes biologi... Om det er lige præcis 6 måneder kan jeg ikke huske - men det er et godt stykke tid

Fordi hashen svjv ophobber sig i håret, og afhænger så hvor længe du har håret sidende, at det kan spores.. hæng mig ikke op på det, men eneste mulighed jeg vil tro at hash kunne spores op til 6 mdr i kroppen på, hvis ikke det var fordi man lige var stoppet med et hverdags forbrug

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]