Haha minder mig om samme situation vi havde for godt en måneds tid siden.. Var også i engelsk hvor 3 mand opholdte et debat om det skulle legaliseres eller ej.. De klarede at holde sig rimelig objektive om sagerne i deres oplæg (tager jeg hatten af for), men efterfølgende da klassen skulle debatere det, kom det ene uvidende bud efter det andet om hvor farligt og skadende det var.. Jeg og en ven fra klassen som nok (lød det til) var de eneste der overhovedet havde set hash, sad blot uden at sige noget imod dem..
Af den simple ene grund at undgå at blive hængt op på deres fordomme, og tror også det ville være ligemeget om vi så modargumenterede dem til jorden.. Folk vil stadig se hash som tabu
Men osm dig, blev jeg også STIK tosset over de skulle belære neutrale personer med deres fordomme.. For dem som ikke vidste noget om det, sad bare og lyttede til dem uden egentlig at sige noget imod.. Og jeg formoder at de fordomme der kom op (som du også nævnte) muligvis hængte lidt fast på dem, for er sikkert ikke første gang de hører hvor stort og grimt et tabu stof, hash nu engang er!