Jeg er da ked af at høre at du holder op med at læse/skrive herinde
Jeg har fra starten nydt dine interessante indlæg og din skæve perkerhumor med løg og det hele, og jeg har grint og grædt med og af dig nogle gange

og dine triprapporter er yderst spændende og vældig godt formuleret, skøn læsning

Foraet er åbent for alle, incl. de råbende, rådne og skøre, kloge og geniale, hvilket både er internettets foraers bedste fordele og ulemper. Folk kan mødes fra nær og fjern, over hele verden, dele erfaringer, viden og til tider sjov og spas, men generelt rigtig god viden, og masser af HR
At der er nogen der fucker det op for andre, ja det er selvf. beklageligt, og det kan man se på de fleste foraer i takt med at internettet i stigende grad har indfundet sig i de danske hjem som en naturlig del af livet, med højere antal internetbrugere som følge. Der kommer altså flere og flere brugere på internettet, og det kan ikke undgås at der er nogle skodhoveder ind i mellem, men sådan er det jo også IRL
Din kritik af indlæggende herinde forstår jeg, men da det er et offentligt sted, så kan næsten alle skrive herinde, så der vil komme nogle gnidninger og komplikationer, men hvis vi hver især sørger for at holde tonen, udøve god HR og være høflige/imødekommende overfor andre, f.eks. nye brugere som måske ikke kender så meget til netikette, så kan vi håbe på at det smitter af på dem så de får højnet kvaliteten af deres indlæg bare ved at være herinde
Det kan man da sagtens se herinde, nogen som engang (ligesom mig) spurgte om alt muligt underligt, giver nu tilbage med viden som kommer nytilkommende til gode
Anygay, Ali du er sku en (s)gæv gut, det er sku sørgeligt at du vælger at forlade psychedelia, ihvertfald for en tid, da jeg uanset hvad du vælger, håber og tror på at du en dag vender tilbage hertil. Om det så bliver på mindre blus
Med ønske om alt vel i fremtiden, hygge Ali
Mvh.
Xp3rt