Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 17:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 55 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Tidligere holdmedlem

hvis 20 k i dusør, og deres vanvittige racistiske personlige bashing af line ho young ikke kan vende nogen mod dem kan dette næppe.

i øvrigt siger rygterne at line ho young har kastet fjabbe ud til en masse hardcore geeks, der så har gjort alt hvad de kan for at forsøge at opspore dem uden held.

Hun har jo også datet janus fries

Titel:
Dedikeret medlem

Det er offtopic, men I startede det selv i denne tråd: Hvad var det usmagelige ved hackningen? Jeg har været lidt væk.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
@ TheBo: de fik bl.a. gjort det sådan, at alle beskeder på forummet var identiske og skrevet i Tjilles bruger. Desuden smed de en masse lortede beskeder på "tænd et lys"-siden. Det var meget, meget usmageligt.

Det skinnede igennem, at det var folk, der kendte sitet, som havde hacket det. Ligesom det vel egentlig generelt har været kendetegnende for TGG: at de hacker sider, de kender.
Nogen der kan bekræfte, at der er tale om to personer?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Og hey: Ali, du har, som jeg kan vurdere det, ydet en rigtig, rigtig god indsats her på sitet. Ærgeligt du smutter, men som andre skriver, så vender du sgu nok tilbage igen. Se nu bare Trold. :D

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
TheBo skrev:
Det er offtopic, men I startede det selv i denne tråd: Hvad var det usmagelige ved hackningen? Jeg har været lidt væk.

Udover det som New Order nævner, er der også fra Wiki'en dette modbydelige defacement: http://chilldown.dk/bevis02.jpg

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det havde jeg da heldigvis ikke set. Det har jeg så nu. :(

Titel:
Relativistisk båthorn

Jespar skrev:
fra Wiki'en dette modbydelige defacement: http://chilldown.dk/bevis02.jpg

:shock: Så er man da ikke rigtig klog

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Jespar skrev:
TheBo skrev:

Udover det som New Order nævner, er der også fra Wiki'en dette modbydelige defacement: http://chilldown.dk/bevis02.jpg

:shock: :evil: :evil:

Nu er det ikke sjovt mere, at de hacker sider kan man leve med, men dette er virkelig at gå over stregen, især med så følsomt et emne. Må de brænde op i helvede, det er virkelig ondt det der :evil:

I min hukommelse synes jeg at jeg læste at politiet godt vidste hvem det var/er, hvorfor fanden er de så ikke blevet nuppet endnu ? Eller er det bare endnu en fordrejning af sandheden ?

Titel:
Tidligere holdmedlem

du tænker nok på http://comon.dk/index.php/news/show/id=24667

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja det passer nok meget godt :)

Nåmen, så må vi håbe at de bliver fanget på et tidspunkt og får en millionbøde, og nogle tæsk !

/edit: kopieret til ny post alligevel

Senest rettet af Xpert 15 jun 2006 20:14, rettet i alt 2 gange.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Tjah... Vi har pt. over 4000 brugere på boardet... Hvis bare 5-10% føler sig stødte over deres fine lille "show", så ville jeg absolut ikke ønske at være den der havde 200-400 vrede narkomaner efter sig!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg er da ked af at høre at du holder op med at læse/skrive herinde

Jeg har fra starten nydt dine interessante indlæg og din skæve perkerhumor med løg og det hele, og jeg har grint og grædt med og af dig nogle gange ;) og dine triprapporter er yderst spændende og vældig godt formuleret, skøn læsning :)

Foraet er åbent for alle, incl. de råbende, rådne og skøre, kloge og geniale, hvilket både er internettets foraers bedste fordele og ulemper. Folk kan mødes fra nær og fjern, over hele verden, dele erfaringer, viden og til tider sjov og spas, men generelt rigtig god viden, og masser af HR

At der er nogen der fucker det op for andre, ja det er selvf. beklageligt, og det kan man se på de fleste foraer i takt med at internettet i stigende grad har indfundet sig i de danske hjem som en naturlig del af livet, med højere antal internetbrugere som følge. Der kommer altså flere og flere brugere på internettet, og det kan ikke undgås at der er nogle skodhoveder ind i mellem, men sådan er det jo også IRL

Din kritik af indlæggende herinde forstår jeg, men da det er et offentligt sted, så kan næsten alle skrive herinde, så der vil komme nogle gnidninger og komplikationer, men hvis vi hver især sørger for at holde tonen, udøve god HR og være høflige/imødekommende overfor andre, f.eks. nye brugere som måske ikke kender så meget til netikette, så kan vi håbe på at det smitter af på dem så de får højnet kvaliteten af deres indlæg bare ved at være herinde

Det kan man da sagtens se herinde, nogen som engang (ligesom mig) spurgte om alt muligt underligt, giver nu tilbage med viden som kommer nytilkommende til gode

Anygay, Ali du er sku en (s)gæv gut, det er sku sørgeligt at du vælger at forlade psychedelia, ihvertfald for en tid, da jeg uanset hvad du vælger, håber og tror på at du en dag vender tilbage hertil. Om det så bliver på mindre blus

Med ønske om alt vel i fremtiden, hygge Ali

Mvh.

Xp3rt

Senest rettet af Xpert 15 jun 2006 21:11, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Billede

Plantet til ære for dig, Ali! ;)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Osteland
Hej Ali.
Da jeg er forholdsvis ny bruger her på sitet, og samtidig knap så aktiv grundet min mangelfulde adgang til internettet, har jeg aldrig snakket direkte med dig. Men jeg har ikke desto mindre nydt dine trip-rapporter og mange af dine indlæg i fulde drag! Ligesom så mange andre har, hvad man kan læse af denne tråd.

Du har en styg humor, som jeg kan relatere 100% til. Dine skriverier røber et dybt sind med et stort skrive-talent samt beundringsværdig videnbegærlighed og, ikke mindst, et stort kendskab til den psychedeliske verden, som vi alle elsker så meget...

Internettet er med dets direkte forlængelse af ens sanser og bevidsthed en magnet på mange af os, og jeg ved fra mig selv at "afvænning" fra et dagligt brug ikke er helt så enkelt som det umiddelbart lyder.

Held og lykke med det, samt med livet i al almindelighed, mon ikke at du senere kan/vil vende tilbage, måske blot med formindsket aktivitet?

Indtil videre: Ha det brunt!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ali skrev:
En ting er at have holdninger om døden og andres selvmord, en anden ting er at gøre rede for sine holdninger ved samtidig at ydmyge den afdøde person.
[...]
Det her indlæg bliver beklageligvis det sidste indlæg fra mig, og denne tråd bliver den sidste tråd jeg følger med i. Når denne tråd er gået død, har jeg pakket min bagage og taget ud på en rejse i livet, uden Psychedelia.dk ved min side.

Jeg er enig med dig i, at det er kvalmt at nedgøre de døde. Det har ingen plads overhovedet, og det er så svinsk og lavt, at man kun kan spærre øjnene op i forfærdelse :shock:

Samtidig åbner internettet for, at syge, afsporede og dybt følelsesmæssigt forarmede mennesker kan få afløb for deres smalsporede, indsnævrede synspunkter. Fuck dem: ban hele dynen, slet deres indlæg og smid dem ud.

Du har til enhver tid været en af de mest interessant debattører her på psy (i den korte tid jeg har været her), og du vil blive savnet. Jeg håber bestemt du engang vil vende tilbage og berige os med dine tanker og ideer. Forhåbentlig aftager din væmmelse med tiden(?)

Indtil da vil de gode græde og de onde le.

:cry:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 55 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]