Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 80 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
jaja la os nu sige at der blev et politisk forrum.

så vil siden blive et smut hul for forskælige politiske oganisioner,
og så er det jo ikke vores side mere men blot endnu et sted hvor de forskælige oganisioner kan battle mod hihannen.

okey hvad med den her,

de autonome begynder at rekuter ballade mager her inde og dnsb finder ud af det og en 10/15 stykker der fra begynder at poster hardcore mange nazi poster,
så er siden jo ikke ideologisk set ikke den samme mere,

og så kunne jeg godt forstille mig at det ikke vil være om stoffer men at det hele vil ende i et eller andet korstog hvor det gæller om at få de andre vantro omvendt,til sin egen politiske holding,

plus at vi alle vil blive uvenner internt her på siden og vi har jo lige set på chatten mellem dex og Elven Raver hvad det ender med hvis man blander politik ind i billede,

så fuck det forrum der er 1000 vis af andre ting der heller skulle laves her på siden end det forrum

Hæ det var racisme *lol* men ellers er det korrekt nok........

En anden ting ved et politiskforum var at hvis vi gjorde politkerne opmærksomme på at vi diskutedere politik (primært narkopolitik - og hvis vi fik et par tusinde medlemmer mere) så ville de nok blive opmærksomme på vores "stemmer" og derfor måske ændre narko-politikken for at score disse - men vi er ikke et par tusinde medlemmer så vi er kun en mikroskopisk dråbe i havet der ikke har noget at sige - hvis man skal diskutere politik skal det fandme være for at ændre noget - ikke bare for at sidde og kaste holdninger i nakken på hinanden - hvilket vi jo alligevel gør uanset hvad (og det er skide sjovt til tider *lol*)

E.R

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
fuck tais og fuck alle autonome sådane folk skulle have

tæsk tæsk tæsk og flere tæsk

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der kan I se.

Guffe, du har lige i begge dine indlæg demonstreret at du ikke aner brikker om politiske grupperinger i Danmark. Der findes voldelige autonome i Danmark(i øjeblikket en isoleret gruppe på 11 spredt udover landet hvis mine tal er korrekte..), men udover dem er der ikke er venstreorienterede ikke voldelige - Dine højtelskede højre-grupperinger er derimod, men jeg gider ikke tage denne diskution igen, jeg siger det bare. Grunden til at jeg ikke gider er at vi har taget den 3 gange før, og der har du rent ignoreret sande fakta når jeg har placeret dem foran dit åndsbollede kranie.

Du. Fatter. Lort. Af. Hvad. Man. Siger. Til. Dig. Hvis det var for svært at fatte, så giver jeg op. Jeg går ud fra at jeg er en quitter i visse tilfælde.

Irriterede hilsner,
Tias.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Guffe>måske du sku holde en pause med crack? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Harm Reduction forummet, var mere tænkt som et forum der omhandlede den "videnskabelige" side af rusmiddel-brug...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
for

eleven er du oxo kristen hvis du kommer forbi århus så kig lige forbi domkirken jeg sidder nede foran og angre mine syndre hver da mennem 17 og 18 altser hvis jeg ikke er på druk vh. fader doeneg

Medlem

Imod.

Dedikeret medlem

http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=149800

ovenstående er et godt eksempel på hvad man kan diskutere i et politisk forum.

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jaja, men hvorfor ikke klare den slags med et tjept lille indlæg i den generelle debat? Vi har da før haft et indlæg der hed "borgerlig indflydelse på staden" hvor vi diskutterede det emne. Så tit er det jo heller ikke at der sker nye ændringer...Derfor vil vi hurtigt blive træt af at der ikke sker en skid derinde og så begynder vi at tage fat på mere almene emner. Det er forsåvidt ok med mig, men da det strider imod filosofien bag psy.dk (efter min mening) og da vi garanteret bliver pisse uvenner, jeg lader mig ihvertfald let piss af, så tror jeg det er en dårlig ide. Jeg ved godt at jeg lige har skabt en anti-utopi, men jeg tror ærlig talt ikke på at vi kan få noget godt ud af det.
Men hvis i absolut er så pisse lidelige for at diskuttere politik herinde, så åben dog det skide forum... [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

-Psyko

[img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Imod!

Jeg er ikke kristen doeneg - men jeg ville da klart gerne komme til århus og angre mine synder med dig (hvis du giver en omgang syre) fordi jeg har squ ikke noget at angre - men syre vil helt klart sætte skub i min hjerne så jeg hurtig kunne finde på noget at angre.

*lol*

BTW: Hvor vil du hen med :Elven er du kristen?

Den fangede jeg ikke lige......

E.R

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
@Tias: Hvis du indsætter et ICQ-nummer i din profil, vil jeg med glæde indlede mig på seriøse diskussioner og samtaler om religion, filosofi, og stoffer med dig - du virker absolut som en af de mest kvikke og fornuftige personer hér på boardet, og det er da ærgeligt hvis du vil begynde at holde dig neutral.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Please, jeg rødmer helt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Men altså, vi kan sagtens diskutere i Generel diskussion, det eneste problem er når idioter -blander- sig, for nu at sige det på en lidt jævn måde...

Peace,
Tias.

Dedikeret medlem

det der er tilnærmelser tias [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

er der nogen der føler sig truffet? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Hæ hæ - Jeg er vist nok lige begyndt i skole igen JUHUUUU

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Jeg tror at der er en del der kun tænker på politik som noget der har at gøre med de emner som der bliver taget op i folketinget, partierne og det der ligner. Men politik er så meget mere end det. I må forstå at politik gennemsyrer alle vores handlinger og i en tid hvor det f.eks. bliver foreslået at man skal overvåge AL SMS OG E-MAIL TRAFIK (!!) under påskud af terrorpakker, sov. Ville det måske være en idé at i interesserede jer lidt for politik, istedet for bare at sige 'fuck det, det har intet med mig at gøre'. Det har ALT med jer at gøre, især når i interesserer jer for de ting i gør. Jeg har selv været politisk interesseret siden jeg var en 5-6 år,da jeg lærte at læse, og det er et trip i sig selv for mig. Det former vores liv...tænk over det og nå ja, prøv at tale lidt pænere til hinanden. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Gu' er politik vigtigt, det er da også netop derfor at vi kommer til at blive så pisse uvenner over det. Jeg synes absolut ikke at psy.dk skal forpestes af et politisk forum, det ødelægger altså temlig meget den gode stemning herinde (vi har forøvrigt flaming nok i forvejen)! Jeg synes hellere at i skal diskuttere det over Icq eller melde jer ind et sted hvor i reelt kan gøre en forskel. Jeg tror næppe i kan stoppe den nye terror pakke og da slet ikke herinde fra!!!

-Psyko

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dankdawg:
Jeg tror at der er en del der kun tænker på politik som noget der har at gøre med de emner som der bliver taget op i folketinget, partierne og det der ligner. Men politik er så meget mere end det. I må forstå at politik gennemsyrer alle vores handlinger og i en tid hvor det f.eks. bliver foreslået at man skal overvåge AL SMS OG E-MAIL TRAFIK (!!) under påskud af terrorpakker, sov. Ville det måske være en idé at i interesserede jer lidt for politik, istedet for bare at sige 'fuck det, det har intet med mig at gøre'. Det har ALT med jer at gøre, især når i interesserer jer for de ting i gør. Jeg har selv været politisk interesseret siden jeg var en 5-6 år,da jeg lærte at læse, og det er et trip i sig selv for mig. Det former vores liv...tænk over det og nå ja, prøv at tale lidt pænere til hinanden. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

JA - politik er vigtigt - jeg er jo osse helt klart FOR det forum - dog af andre intentioner - grunden til at det ikke høre hjemme på Psychedelia.Dk er at dette er et board der omhandler brugen og historien bag brugen af diverse psykedeliske og non-psykedeliske stoffer - dette har ikke en skid med politik at gøre og det ville være synd at lave et sådan forum her.

Det er det samme som med TV3 og deres lorte reklamer - de kommer og afbryder en i en fed film eller lignende - det samme ville politik gøre for dette board - afbryde hvad vi egentlig har gang i - og til tider ødelægge glæden ved dette.

Jeg er aktiv politisk, men ikke sammen med brugen af psychedelia.dk - det er to forskellige verdener.

Et andet eksempel - Prøv i et syretrip at diskutere politik - kedeligt ikke?

Det siger jeg heller ikke - jeg siger bare at det ikke hører hjemme på vores board - det hører hjemme på et politisk board - og hvis folk har tendenser til at diskutere politik så ved jeg at der er nok boards på nettet til at dette kan lade sig gøre.

MEN jeg er FOR det - fordi når alle i andre er begyndt at kaste med mudder, og det sker, så har jeg endelig en semi-"lovlig" undskyldning for at teame op med det jeg tror på og så lave en seriøst mudderkamp - det er kaos - det er godt....

E.R

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 80 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]