<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dankdawg: Jeg tror at der er en del der kun tænker på politik som noget der har at gøre med de emner som der bliver taget op i folketinget, partierne og det der ligner. Men politik er så meget mere end det. I må forstå at politik gennemsyrer alle vores handlinger og i en tid hvor det f.eks. bliver foreslået at man skal overvåge AL SMS OG E-MAIL TRAFIK (!!) under påskud af terrorpakker, sov. Ville det måske være en idé at i interesserede jer lidt for politik, istedet for bare at sige 'fuck det, det har intet med mig at gøre'. Det har ALT med jer at gøre, især når i interesserer jer for de ting i gør. Jeg har selv været politisk interesseret siden jeg var en 5-6 år,da jeg lærte at læse, og det er et trip i sig selv for mig. Det former vores liv...tænk over det og nå ja, prøv at tale lidt pænere til hinanden. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>
JA - politik er vigtigt - jeg er jo osse helt klart FOR det forum - dog af andre intentioner - grunden til at det ikke høre hjemme på Psychedelia.Dk er at dette er et board der omhandler brugen og historien bag brugen af diverse psykedeliske og non-psykedeliske stoffer - dette har ikke en skid med politik at gøre og det ville være synd at lave et sådan forum her.
Det er det samme som med TV3 og deres lorte reklamer - de kommer og afbryder en i en fed film eller lignende - det samme ville politik gøre for dette board - afbryde hvad vi egentlig har gang i - og til tider ødelægge glæden ved dette.
Jeg er aktiv politisk, men ikke sammen med brugen af psychedelia.dk - det er to forskellige verdener.
Et andet eksempel - Prøv i et syretrip at diskutere politik - kedeligt ikke?
|