Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 maj 2025 11:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 852 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 43  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Folk laver de mest idiotiske øvelser... Stil dig op ved håndvægtene i et almindeligt træningscenter og vent, der burde ikke gå længe inden der dukker en fyr op der tager to 10 kg vægte og begynder at lave fuldstændig random bevægelser med dem i armene i en halv time.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tresnulnul
Mit program er sådan her ca.
Bænk 3x8
Sqaut 3x8
Military presses 3x8
DB curls 3x4/2x6 per arm
Hammercurls 2x6 per arm
Cable pulldown til ryg 3x8/2x12 ( http://www.exrx.net/WeightExercises/Lat ... ldown.html )
Triceps pushdown 3x8
Crunches på maskine 2x15
(Weighted 45 side bend 3x8/2x12 og hyperextension 3x10/2x15 en gang i mellem)

Bænk: 6RM 46.1 kg tror jeg den vejer
Sqaut: 8RM 85.5 kg

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nogen der ved hvad stængerne vejer i fitness world?

Site Admin

En rigtig Eleiko barbell vejer 20 kg og forhåbenligtvis bruger de kun de rigtige dernede.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
jim fear skrev:
Jeg fatter ikke at folk gider træne med steroider, kunne aldrig selv finde på det. Jeg træner ikke for at blive kæmpestor, og jeg ser mere vægtløftning som en sport, hvor jeg konstant har mulighed for at forbedre mig. Hvis jeg brugte steroider, ville jeg ikke føle, at jeg var nået ærligt til mine gains og ville ikke kunne være stolt af dem. IMO er det lidt som at gennemføre et computerspil med snydekoder, det giver ikke rigtig nogen tilfredsstillelse.
:D

Nu bliver man ikke kæmpestor ved at bruge steroider som de skal bruges, men kun hvis man virkelig overdoer it- som f.eks 100mg dianabol om dagen sammen med 800mg test om ugen -hvis man bruger steroider rigtigt - med HR i baghovedet, så vokser man faktisk kun lidt hurtigere - ikke særlig meget.

Nu har jeg trænet både med og uden krudt, mest uden krudt - derfor kan jeg sige at jeg ikke fatter folk gider uden - du har ikke trænet på steroider, så det er dine fordomme der svarer for dig der - synes det forkert når du ikke selv har prøvet at bruge steroider, du får det til at lyde som om det er snyd, musklerne er ikke snyd, styrken er ægte, og man skal kraftedme svede for den:) Det kommer ikke bare af sig selv, der skal stadigvæk arbejdes gevaldigt - husk på - krudt bare er kosttilskud der er blevet gjort ulovligt fordi de fleste ikke kan styre det pga den psykologiske virkning - ligesom med narko... Same thing but different.....

PLUR

PS . det ok at tage krudt, så lang tid man ikke smadre folk fordi man ikke kan styre sig selv.

Medlem

Child of Aum skrev:
Nu vil jeg lige blande mig her - træner godt nok selv med krudt - men det ikke så relevant - uden korrekt søvn og mad - så virker roids ikke optimalt og er spild af penge.

Det i snakker om med udholdenhed og så styrke..... Det kan altså kombineres i centeret - Det ret enkelt - først kører man 21/18/15 reps med halv vægt - det kaldes warm up - det giver udholdenhed samtidig med det varmer muskler og led op sådan at skader bliver minimeret - det ret smart - derefter kører man så sin work out - som er med langt lavere reps men med dobbel så meget vægt.... Nogle elite idrætsudøvere træner sådan - har det fra noget american olympic training shit.

Det gør at ens træning bliver 1 time - 1½ længere - alt efter antallet af øvelser - dermed kommer den der udholdenhed som nogle jagter og åbenbart ikke tror man kan få i centret - hvis man tænker sig om kan man jo godt.

En anden ting - jeg fatter da ikke folk gider træne uden roids - altså helt enig i at det ikke skal overforbruges - dianabol f.eks er jo lavet til at hjælpe med at beholde de muskler man bygger på og ikke til at bulke med, som de fleste pumpere gør - altså sammen med deca og test - nogle skifter endda dianabol ud med anadrol-50 og det ikke videre smart, slet ikke i de doser som de bruger dem i - hvis man derimod bruger roids som de er lavet til - ja så er resultaterne ikke så bestialske som de ellers er, men det stadigvæk muligt at bulke 5-6kg på, på 8 uger, med dianabol som bliver siddende - uden nolvadex - fordi ved 10mg ED, der lukker kroppen ikke sin egenproduktion ned, i de fleste tilfælde. Samtidig bliver man ufattelig meget stærkere fordi kroppen ikke taber sine muskler under restitutionen så let som den gør uden roids - dvs, at hvis man ikke spiser 100% korrekt og sover 100% korrekt, så kan roids faktisk hjælpe med at det ikke spiller ind, dog virker roids ikke optimalt på den måde - men de virker stadigvæk.

Lige pt er jeg i pause, indtil januar, hvor jeg begynder igen. Hele januar uden roids - skal have kørt min træning op til ca 15 timer om ugen - full body - så i februar - der starter jeg en cycle der hedder.

1-3 Uge
20mg Dianabol (Hver dag)
200mg Primobolan Depot (en gang om ugen)
3-6 Uge
20mg Dianabol (hver dag)
250mg Primobolan Depot (en gang om ugen)
25mg Nolvadex (hver dag)
7-12 uge
250mg Primobolan Depot (en gang om ugen)

Det skulle gerne give omkring 12 kg som bliver siddende og nolvaen skulle gerne fjerne det meste af bloatet fra dianabolen ved at negate det østrogen som det aromatisere til - Primobolan Depot - det aromatisere ikke og er egentligt ikke et ret vildt steorid - men det godt er det :)

Smider mit træningsprogram på her i januar - det ikke helt færdigt endnu :)

Genialt med en træningstråd.

PLUR

Vil også meget gerne se en kostplan. Tror satme du for svært ved at få 12 blivende kg af den omgang. Du skal jo også regne med at tage nogle kg på i væske. Dem pisser du altså ud efter kur.

Medlem
Brugeravatar

Child of Aum, no offence, men du ved simpelthen ikke, hvad du taler om, og det er på grænsen til at irritere mig, at du kommer med forkerte postulater, som kan ende med at skade andre, fordi de måske tager dine ord for gode varer.

Selvfølgelig gider folk da træne clean, da man kan opnå rimelige resultater uden - det er desuden alt for mange bivirkninger ved roids til at det er noget ved. Alle folk, som lige vil køre en enkelt kur, ender med 10 - og det er her de grimme bivirkninger indtræder. Jeg kan skrive en lang roman om hvorfor, at det forholder sig sådan, men med ord som identitetsdannelse og selvrealisering i bagtankerne er det ikke svært at gennemskue.

Og jo, man kan lige præcis opbygge muskelmasse uden at stimulere musklerne igennem træning med vægte, når man er på roids. At træne med krudt/uden krudt er som dag og nat og kan slet ikke sammenlignes.

Hvornår man lukker sin egenproduktion ned defineres ikke ved en magisk grænse, men er 100 % individuelt. Nogle mennesker kan tage roids gennem 10 år og aldrig lukke sig ned mens andre kan gøre det efter ganske få kure. Det samme gælder med problemer med potensen, gynækomasti, acne, leverskader, forhøjet blodtryk og ændret adfærd. Desuden burde du stoppe med orale 17a alkylerede steroider som d-bols, hvis du gerne vil passe bare lidt på dig selv og din lever. Præcis som med stoffer er det også en god idé at have lidt HR i tankerne, hvis man bestemmer sig for at lege hjemmeapoteker.

Nej, krudt er ikke kosttilskud som er blevet ulovlige, pga folk ikke kan styre de psykologiske virkninger! Det er udviklet som medicin - bl.a. til udsultede kræftramte eller AIDS-patienter, som behøver muskelmasse for at holde sig i live.

Et lille surt opstød, men det svarer lidt til at sige, at narko ikke er skadeligt, hvis bare man tager det rigtigt.

Ellers god træning og godt nytår :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Child of Aum skrev:
Nu bliver man ikke kæmpestor ved at bruge steroider som de skal bruges, men kun hvis man virkelig overdoer it- som f.eks 100mg dianabol om dagen sammen med 800mg test om ugen -hvis man bruger steroider rigtigt - med HR i baghovedet, så vokser man faktisk kun lidt hurtigere - ikke særlig meget.

Nu har jeg trænet både med og uden krudt, mest uden krudt - derfor kan jeg sige at jeg ikke fatter folk gider uden - du har ikke trænet på steroider, så det er dine fordomme der svarer for dig der - synes det forkert når du ikke selv har prøvet at bruge steroider, du får det til at lyde som om det er snyd, musklerne er ikke snyd, styrken er ægte, og man skal kraftedme svede for den:) Det kommer ikke bare af sig selv, der skal stadigvæk arbejdes gevaldigt - husk på - krudt bare er kosttilskud der er blevet gjort ulovligt fordi de fleste ikke kan styre det pga den psykologiske virkning - ligesom med narko... Same thing but different.....

PLUR

PS . det ok at tage krudt, så lang tid man ikke smadre folk fordi man ikke kan styre sig selv.

Jeg har ikke sagt at det ikke er OK at tage steroider, for min skyld kan folk tage lige hvad der passer dem, jeg udtaler mig kun om hvorfor jeg aldrig selv kunne finde på at tage dem. Selvfølgelig er der stadig arbejde selv om man er på kur, men det bliver unægteligt meget nemmere at tage muskler på end hvis man er clean, hvorfor jeg ikke rigtig kan respektere folk der er blevet store på roids. Jeg ville heller ikke synes der var den store sportslige præstation i at vinde et maraton på cykel.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
den der, "det-er-snyd"-argumentation forstår jeg slet ikke. det er jo umuligt sådan rigtigt at fastlægge grænsen mellem snyd og ikke-snyd, når vi snakker optimal ernæring, kosttilskud osv.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

I sportsgrene er grænsen jo temmelig klar, og steroider er 100% snyd... Når man kun træner for sig selv er det vel bare et spørgsmål om ens egen holdning, og jeg går bestemt ikke og har ondt i røven over at andre bruger steroider. Det jeg mener med "snyd" er bare den følelse jeg selv ville have, hvis jeg havde brugt dem.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

der er den klare grænse der hedder målbarhed. man tester på det man kan måle på, og få et nogenlunde indiskutabelt resultat. det er vanskeligt nok som situationen er i dag, og det vil unægtelig blive meget vanskeligt fremover. i starten var det EPO, så kom dynEPO, så kom CERA, og nu er det sikkert 4. generation.

Citat:
Den 4. generation vil fungere på den måde, at den epo, atleten selv producerer, vil blive aktiveret og yderligere boosted via en uskadelig virus. Virussen påvirker generne og kan kun spores i ganske kort tid. Den tid, hvor virusset arbejder i kroppen en meget kort, og det vil derfor blive næsten umuligt at spore dopingen”

http://www.feltet.dk/index.php?id_paren ... yhed=13854

Citat:
However, on September 28, 2007, the French sports newspaper L'Equipe reported that the French anti-doping laboratory LNDD had detected Dynepo in the urine of Michael Rasmussen during the 2007 Tour de France. Rasmussen was sacked by his own team while leading the Tour, because of irregularities in his reporting of his whereabouts during the lead-up to the tour. The story also remarked that Dynepo was found in the urine of several other riders, yet criteria for a positive test for Dynepo are not defined.

http://en.wikipedia.org/wiki/Dynepo
Rasmussen returned non-negative EPO test
reglerne er mildt sagt uklare. i sagen med Rasmussen, så beslutter UCI at der godt kan straffes for dynEPO, selvom det strengt taget ikke fremgår af dopinglisten.
http://www.dr.dk/Sporten/Cykling/2007/09/28/140413.htm

det her dødvande kan vi så sejle rundt i, indtil sportfolk tager en slags multivitaminpille af præ-dit og pro-dat 10. generations slangeolie, som gør dem til supermennesker og naturligvis er specielt designet til deres sportsgren. så opgiver alle kampen, fordi linien mellem hvad man kan opnå med kost, kosttilskud og hvad der er aktuelt på dopingmarkedet er så udvisket, at det ikke længere giver mening. personligt synes jeg at folk som taler om den rene sport er nogle idiotiske fantaster, men jeg interesserer mig også mere for hvor god man kan blive, og ikke om noget er snyd eller ikke snyd.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
For mig er det mere en risk-benefit vurdering. Som skrevet tidligere i tråden, er der nogen som får de negative virkninger af steroider meget hurtigere end andre, og det ville jeg ikke risikere udelukkende for at få en større muskelmasse eller styrke. Principielt tror jeg ikke jeg har noget imod stoffer som øger hverken muskelmasse eller ydelse hvis de ikke udsætter kroppen for risici eller skubber til fintfølende balancer - og den slags hormoner / performance enhancers har jeg ikke hørt om endnu. Men efter min mening må det naturligvis være helt op til folk selv, så længe de holder sig velinformerede om bivirkninger og risici.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

jeg er fuldstændig enig. stoffer skubber jo også ved kroppens balancer, og i nogle tilfælde synes jeg de er det værd, andre er det ikke. jeg ved slet ikke nok om steroider til at jeg kunne navigere det område forsvarligt, og selv om jeg gjorde ville jeg nok ikke tage dem alligevel. tanken om større muskler er ikke noget stort fascinationsmoment hos mig.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
CoA må lige spørge, hvordan kan det være at du ikke vil have HCG med? Hvorfor kører du nolva som du kører? Har du hang til bitch tits? Ville hellere anbefale dig at køre nolvadex sammen med HCG i din PCT. :)

Kan godt være primo er et mildt steroid, men sgu da altid kur efterkur ligemeget hvad, fuck de par håndøre når det er ens egen krop.

Var bare lige nogle hurtige strøtanker - og absolut ikke for at det her skal være det nye bodyhouse. :lol:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er jo stadig imod reglerne, selv om man ikke kan detektere det. Holdningen til præstationsfremmende stoffer er meget klar i international sport, selv om det selvfølgelig er en tabt kamp. Men igen, for min skyld kan professionelle sportsfolk såvel som CoA gøre hvad der passer dem, jeg har ingen holdning til det whatsoever. Det er bare ikke noget jeg selv har nogen interesse i at bruge. Jeg så egentlig gerne steroider afkriminaliseret på linie med narko, da det mange gange er vist at de steroider der er til salg på det sorte/grå marked varierer helt vildt i koncentration (både under og over den på pakken angivne) og oftest indeholder et helt andet stof.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det var jo røv meget jeg lige skal svare på:)

Bassher: Min kostplan er lagt af danmarks mesteren i bodybuilding, så jeg tror nok jeg ved hvad jeg laver, eller det gør han så den vist god nok er den ikke? Men jeg kan godt lige skrive den af og lægge den op ved lejlighed, men den altså skræddersyet til mig og mine roids - så i kan ikke bruge den til vildt meget - men gør det, bare for at glæde dig bassher:)

Carra: Du skal læse lidt mere om D-bol - kig eventuelt på pub.med.... Det et godt råd, der har jeg fundet massere af god info - især den der med at D-bol ikke er voldsom leverskadeligt i korrekt anvendte dosis - men det klart hvis du smider 8-10 gange mere i kroppen end du SKAL så smadrer det dig.... Næsten gang du tager et kemikalie - lad os sige ren meth og så leg med tanken om hvad der sker hvis du tager 8-10 gange normal dosis....
Nu er der jo lavet masser af undersøgelser lige med D-bol - det er så røvgennemtestet at hvis man sætter sig ned og læser på sin lektie så lærer man sandheden, så måske det dig der lukker lidt gylle ud? har du siddet for meget på bodyhouse og bodybuilding og alle de andre - "jeg-så-sej-fordi-jeg-od'er-på-roids-sites" der er derude? Fordi det er er noget nogle af de sidste steder jeg henter min info - ligesom at jeg foretrækker forsøg fremfor triprapporter. Eksempel: Folk synes mephedrone er mega fedt... helt sikkert, men det metabolisere til en ultra ond variant af efedrin i menneskekroppen, overvej det er usundt og overvej det ikke er noget du finder i en triprapport - du skal bare læse lektien, så der ikke så meget i denne verden der er vildt farligt, bortset fra man dør af at leve, endnu da ;)

En anden ting, du kan bulke vægt på ved ikke at træne på roids, meeeen, det bliver der ikke, det ser ikke godt ud så hvad var det for et argument? jeg føler det lidt som om du tror jeg ikke aner hvad det er jeg gør ved min krop, det sørgeligt at du har den fordom overfor mig, hvis det altså er tilfældet. :)

En trejde ting - læs mere om dbol endnu engang, det er opfundet af Dr. John Ziegler i... hmmm mener det var 1949 - fordi at USA skulle bruge noget der fik deres atleter til at holde på deres muskelmasse bedre, fordi russerne gjorde det, derfor udviklede de Dbol og senere anadrol-50. Dosen dengang var mellem 5-10mg og det virkede, det var først i slutningen af 60'erne, starten af 70'erne at det virkelig ramte træningscentrene og blev til det som det er idag, oveni at misbruget af de ultra høje doser begyndte - Zane, Schwarznegger, blandt andet - så læs på din lektie carra, du er åbenlyst ikke udstyret til at deltage i en debat om sterioider - fordi ja, nolvadex er udviklet til at stoppe østrogen produktion - godt nok med henblik på problemer med kræft i brystet - det kan mænd også få - det er ikke andet end en østrogen blokker agtigt noget - hedder det nok ikke, men det som nolva gør er at formindske produktionen af østrogen sådan at kræftknuden i brystet ikke har det at få næring af og eller sprede sig fra (tror jeg nok) jeg bruger det så til det samme, at stoppe produktionen af østrogen i min krop - fordi det gør at jeg smider væsken fra Dbol og beholder gainet, blodtrykket falder, det sundt :)

Jim fear: Hvis du satte dig lidt ind i roids så sagde du ikke det der, du har læst en masse fordomme har du og en masse uheld og forstår dig godt, fordi der skal graves lidt for at nå forbi statspropagandaen.. Ligesom med MDMA tilbage i 2000 - Det var jo et amfetamin baseret hallucinogen.... Aaaah er det ikke 2c'er der det? Og MDMA måske bare er et amfetamin baseret empatogen? Fordi det sjovt nok at andre kemikalier, med methylene dioxy halløjet koblet på også virker som empatogener - men fuck nu det. Tilbage til roids - Din krop kan ikke klare ikke flere tæsk fordi du er på roids, hvis du gainer vægt for hurtigt, det samme med muskler, overbelaster du knogler, ledbånd og muskler og kan ende med skader, derfor er man nød til at have styr på hvor meget man stiger og hvor hurtigt det går og om nødvendigt holde igen, for ikke at skade sin krop - det er det med HR - det er det med fordomme - det er det med uvidenhed - som giver det med fordomme..... Og fordomme i stedet for HR virker ikke.

Kemal : HCG er ikke nødvendig når det er dianabol vi snakker om - især ikke i de små doser jeg indtager dem i.
Dianabol aromatisere til østrogen, det får mit blodtryk til at stige lidt - det ikke så slemt de første 3 uger, men derefter, har jeg efterhånden en del væske i kroppen, det tager noget af min smidighed, derfor jeg vælger at køre nolvadex i 3uger, det stopper det meste østrogen i at dannes, dermed ryger væsken af kroppen og mit blodtryk falder. Efter de første 3 ugers dianabol, er primo'en begyndt at virke optimalt. Primo er ikke så meget til bulk, hvilket heller ikke er det jeg går efter, fordi så hed opskriften Deca-Test-Anadrol med HCG. Jeg går efter en trimmet krop, der kan danse, der ikke ser Arnold ud, Derfor mit valg af steorider:) Primobolan giver nogle meget flotte markerede muskler og idet at Primobolan ikke aromatisere i de doser jeg bruger det i, så er HCG ikke nødvendigt, men det er korrekt, at hvis dosen hæves til det som pumperbrian og muskelsøren i det lokale center siger, så skal der bruges efterkur og jeg ved ikke hvad, men det sgu da klart de siger det, det for at score flere penge.

PLUR

Insane psychedelia user!

Child of Aum skrev:
Carra: Du skal læse lidt mere om D-bol - kig eventuelt på pub.med...

Uh, skal man nu tro dine ord fordi du har læst nogle få abstracts på 'pubmed' (ja, det siges i ét ord af fagfolk). Eller bruger du tusindvis af kroner på at få adgang til enkelt-artikler, som du på ingen måde kan gennemskue troværdigheden af?

Medlem

Dr. Phibes skrev:
Child of Aum skrev:
Carra: Du skal læse lidt mere om D-bol - kig eventuelt på pub.med...

Uh, skal man nu tro dine ord fordi du har læst nogle få abstracts på 'pubmed' (ja, det siges i ét ord af fagfolk). Eller bruger du tusindvis af kroner på at få adgang til enkelt-artikler, som du på ingen måde kan gennemskue troværdigheden af?

Ikke for at tage CoA i forsvar, selvom jeg nu synes han er en smule kær :oops:, men hvorfor søren skal du altid være så evig arrogant og overlegen Doktormand? :?

EDIT: Ikke for at "hate" på dig, for du kommer helt sikkert med nogle gode input på sitet, men din "attitude" herinde virker på mig ret belastende i længden!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Havde egentligt svaret Phibes i en PM - men vil da gerne lige dele de sidste par linier af den med resten af boardet.

"bliv nu voksen og lær at angribe argumenter og meninger i stedet for at angribe personen - i mine øjne er det lidt taber'ish når man har den viden du har og kun, af hvad man ser her, bruger den til at gøre andre og dig selv til grin med - det i orden phibes - det dit liv, hyg dig med det:)"

Phibes: Hvordan er det forresten at kunne angribe mig og så have et MOD team til at stå og måske stoppe en post fordi de/han/hun/dig måske - synes den er for ond - så phibes - kan vi ikke tage den her verbale sviner, sådan rent verbalt - fordi, så der ikke nogen der kan modde hvad jeg siger væk, samtidig kan jeg bruge alt muligt lort imod dig, som vil få mig bannet herfra - fordi jeg kunne også sagtens angribe din person som du angriber mig. Problemet i det, ligger begravet i at hvis jeg angriber din person med den viden jeg har - så er der en/flere mennesker der ikke længere vil snakke med mig fordi så har jeg sagt noget jeg har lovet at holde min kæft med - så phibes - hvis vi nogensinde mødes igen - så skal jeg nok fortælle dig, hvad det er jeg ved som kan gøre dig ret meget til grin - så gider du ikke godt stoppe med dine latterlige halvhjertede angreb på min person og istedet, angribe mit argument som i dette tilfælde handler om Dbol eller Methandrostenelon. Desuden er det ikke vildt meget pubmed adgang jeg har brug for at købe mig, for at få bekræftet hvad der er læst andre steder. Biblioteket er også et godt sted at kigge samtidig skader det aldrig at snakke med læger online - men de læger ved vel heller ikke hvad de snakker om PHIBES - det jo kun dig der gør det - undskyld jeg åbnede min mund gud, men jeg altså ligeglad med hvad du siger, jeg ikke kristen.

PLUR

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Dr. Phibes skrev:
Zarathustra skrev:
Min egen favorit efter træning er protein-pulver i næsten ½ liter øko-skummetmælk, evt. med lidt sukker i drikken, hvis der ikke er sukker i pulveret, og så evt. en banan eller et æble. Og så et ordentligt måltid ikke så lang tid derefter - nok ca. 1 time efter.

Og fuck nu proteinpulver, hverken det eller kreatin betyder noget, medmindre man træner på et MEGET højt plan.

Jeg er hooked på crossfit, men ikke så hooked at jeg skal have en daglig dose som KenIshii.

Jeg tillader mig lige at fluekneppe dig i røven selvom det er et gaaamelt indlæg. Kreatinen kan godt være overflødig, når du ikke træner på højt plan. Protein pulver derimod er god til alle tider, fordi de færreste mennesker spiser nok proteiner af sig selv, ved siden af træningen. Hvis man ikke gider at lave kostprogram og alt muligt andet, så er det altså ret usikkert om man får guflet nok proteiner ned i løbet af en dag. Husk nu på at 30% af musklerne kommer i centeret, men at de sidste 70% faktisk kommer i køkkenet. Du skal æde, æde og æde, og det tager minimum to måneders tilvending at vende sig ti lat spise nok kalorier og proteiner, til at forsyne en krop med evigt restituerende muskler. Maden er det vigtigste, hvis man vil have fremgang osv. Det kan ogs¨være svært at mærke forskel på om pulveret virker eller ej når man er rookie, da selv en amtitiøs vægtløfter næppe gainer mere end 300-500 gram muskelmasse om måneden.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 852 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 43  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]