Det var jo røv meget jeg lige skal svare på:)
Bassher: Min kostplan er lagt af danmarks mesteren i bodybuilding, så jeg tror nok jeg ved hvad jeg laver, eller det gør han så den vist god nok er den ikke? Men jeg kan godt lige skrive den af og lægge den op ved lejlighed, men den altså skræddersyet til mig og mine roids - så i kan ikke bruge den til vildt meget - men gør det, bare for at glæde dig bassher:)
Carra: Du skal læse lidt mere om D-bol - kig eventuelt på pub.med.... Det et godt råd, der har jeg fundet massere af god info - især den der med at D-bol ikke er voldsom leverskadeligt i korrekt anvendte dosis - men det klart hvis du smider 8-10 gange mere i kroppen end du SKAL så smadrer det dig.... Næsten gang du tager et kemikalie - lad os sige ren meth og så leg med tanken om hvad der sker hvis du tager 8-10 gange normal dosis....
Nu er der jo lavet masser af undersøgelser lige med D-bol - det er så røvgennemtestet at hvis man sætter sig ned og læser på sin lektie så lærer man sandheden, så måske det dig der lukker lidt gylle ud? har du siddet for meget på bodyhouse og bodybuilding og alle de andre - "jeg-så-sej-fordi-jeg-od'er-på-roids-sites" der er derude? Fordi det er er noget nogle af de sidste steder jeg henter min info - ligesom at jeg foretrækker forsøg fremfor triprapporter. Eksempel: Folk synes mephedrone er mega fedt... helt sikkert, men det metabolisere til en ultra ond variant af efedrin i menneskekroppen, overvej det er usundt og overvej det ikke er noget du finder i en triprapport - du skal bare læse lektien, så der ikke så meget i denne verden der er vildt farligt, bortset fra man dør af at leve, endnu da

En anden ting, du kan bulke vægt på ved ikke at træne på roids, meeeen, det bliver der ikke, det ser ikke godt ud så hvad var det for et argument? jeg føler det lidt som om du tror jeg ikke aner hvad det er jeg gør ved min krop, det sørgeligt at du har den fordom overfor mig, hvis det altså er tilfældet.

En trejde ting - læs mere om dbol endnu engang, det er opfundet af Dr. John Ziegler i... hmmm mener det var 1949 - fordi at USA skulle bruge noget der fik deres atleter til at holde på deres muskelmasse bedre, fordi russerne gjorde det, derfor udviklede de Dbol og senere anadrol-50. Dosen dengang var mellem 5-10mg og det virkede, det var først i slutningen af 60'erne, starten af 70'erne at det virkelig ramte træningscentrene og blev til det som det er idag, oveni at misbruget af de ultra høje doser begyndte - Zane, Schwarznegger, blandt andet - så læs på din lektie carra, du er åbenlyst ikke udstyret til at deltage i en debat om sterioider - fordi ja, nolvadex er udviklet til at stoppe østrogen produktion - godt nok med henblik på problemer med kræft i brystet - det kan mænd også få - det er ikke andet end en østrogen blokker agtigt noget - hedder det nok ikke, men det som nolva gør er at formindske produktionen af østrogen sådan at kræftknuden i brystet ikke har det at få næring af og eller sprede sig fra (tror jeg nok) jeg bruger det så til det samme, at stoppe produktionen af østrogen i min krop - fordi det gør at jeg smider væsken fra Dbol og beholder gainet, blodtrykket falder, det sundt

Jim fear: Hvis du satte dig lidt ind i roids så sagde du ikke det der, du har læst en masse fordomme har du og en masse uheld og forstår dig godt, fordi der skal graves lidt for at nå forbi statspropagandaen.. Ligesom med MDMA tilbage i 2000 - Det var jo et amfetamin baseret hallucinogen.... Aaaah er det ikke 2c'er der det? Og MDMA måske bare er et amfetamin baseret empatogen? Fordi det sjovt nok at andre kemikalier, med methylene dioxy halløjet koblet på også virker som empatogener - men fuck nu det. Tilbage til roids - Din krop kan ikke klare ikke flere tæsk fordi du er på roids, hvis du gainer vægt for hurtigt, det samme med muskler, overbelaster du knogler, ledbånd og muskler og kan ende med skader, derfor er man nød til at have styr på hvor meget man stiger og hvor hurtigt det går og om nødvendigt holde igen, for ikke at skade sin krop - det er det med HR - det er det med fordomme - det er det med uvidenhed - som giver det med fordomme..... Og fordomme i stedet for HR virker ikke.
Kemal : HCG er ikke nødvendig når det er dianabol vi snakker om - især ikke i de små doser jeg indtager dem i.
Dianabol aromatisere til østrogen, det får mit blodtryk til at stige lidt - det ikke så slemt de første 3 uger, men derefter, har jeg efterhånden en del væske i kroppen, det tager noget af min smidighed, derfor jeg vælger at køre nolvadex i 3uger, det stopper det meste østrogen i at dannes, dermed ryger væsken af kroppen og mit blodtryk falder. Efter de første 3 ugers dianabol, er primo'en begyndt at virke optimalt. Primo er ikke så meget til bulk, hvilket heller ikke er det jeg går efter, fordi så hed opskriften Deca-Test-Anadrol med HCG. Jeg går efter en trimmet krop, der kan danse, der ikke ser Arnold ud, Derfor mit valg af steorider:) Primobolan giver nogle meget flotte markerede muskler og idet at Primobolan ikke aromatisere i de doser jeg bruger det i, så er HCG ikke nødvendigt, men det er korrekt, at hvis dosen hæves til det som pumperbrian og muskelsøren i det lokale center siger, så skal der bruges efterkur og jeg ved ikke hvad, men det sgu da klart de siger det, det for at score flere penge.
PLUR