Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 16:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 147 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
Forfatter besked
 Titel: Så skete det
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg nægter at tro den had og ignorance jeg ser her!?

Fat det nu, folkens. Det er ikke "palæstinensere" som helheds, skyld. Det er fire psykotiske palæstinenseres skyld. Tror I alvorligt på at der ikke findes danskere der gerne ville gøre det samme hvis de havde muligheden? Så tager I fandme fejl.

De fleste i Palæstina, de som ikke er medlemmer af DLFP, PLDP og guerillakæmpere i førnævnte partiers sold, er altså ganske almindelige små gode kapitalister som dig og mig. Så drop det smålige had mod Palæstina..

(Til de interesserede bør det nævnes at Palæstina kommer til at lide rigtigt meget under det her.. Nu får Israel masser af støtte fra USA til at tackle og undertrykke de 'forfærdelige' palæstinsere...well, mere end de gør i forvejen.)

Peace..not f*cking likely,
Tias.

[ 12 September 2001: Besked ændret af: Tias ]

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
nej, lige som jeg tror at du har sagt det dummeste der er muligt, går du hen og overrasker mig.

jeg troede da i det mindste du kunne ignorere dine psykoser bare i et par minutter og bidrage til en seriøs diskution.
men ak, tror du ærligt talt ikke at du er en smule disillusioneret?

hvad klasse begyndte du at tage stoffer i?

(jeg tror forresten ikke der er særligt mange terrorister der læser denne post, men okay, nu har du ihvert fald advaret dem, hvis der skulle være nogen...)

"Medmindre at jeg når at flygte til goa først that is..."

det eneste sted du flytter hen er den lukkede.
mr. frihedskæmper

[img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
sov godt

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Der var ellers en flot udsigt...!

Well - slap nu af ikke - det var bare lige et midlertidig opbrud af psykose, det er væk igen, men jeg mener det stadigvæk - så well - bare fordi at jeg siger min mening så har jeg lige pludselig psykoser, well, ok - hvis i da syntes det - jeg hader bare politik - men hvad helvede - hvis der sker sådan en ting og man bliver skudt på - well - så er det da bedste at skyde tilbage og så løbe bagefter *gg*

Men klart nok....

Og burde vi ikke stoppe dette her topic - like - det er et psychedelic forum - ligesom - det her er ikke særlig psychedelic - det her er virkelighed . lad os holder os til vores ting ligesom på TT - der gider de slet ikke have det.... skriver nogen..... Derinde...... Et sted..... Er skæv..... Gå med jer...... NU..... gider ikke mere.......

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af caqtus:
nej, lige som jeg tror at du har sagt det dummeste der er muligt, går du hen og overrasker mig.

jeg troede da i det mindste du kunne ignorere dine psykoser bare i et par minutter og bidrage til en seriøs diskution.
men ak, tror du ærligt talt ikke at du er en smule disillusioneret?

hvad klasse begyndte du at tage stoffer i?

(jeg tror forresten ikke der er særligt mange terrorister der læser denne post, men okay, nu har du ihvert fald advaret dem, hvis der skulle være nogen...)

"Medmindre at jeg når at flygte til goa først that is..."

det eneste sted du flytter hen er den lukkede.
mr. frihedskæmper

[img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
sov godt
<HR></BLOCKQUOTE>

Hvem ved, jeg startede i 8-9 klasse med den fede og hoppede på amf i 10. så gik der mange år før jeg seriøst begyndte at tage noget andet - drak nogen gange noget opiumsthe for ligesom at ryge ned fra amfetasmækket - og røg en masse hash - det gjorde jeg vel indtil jeg var 17 - så guflede jeg en masse medicin - ketoganer - nubliganer og sådan nogen - stenede lidt rundt på dem i 1 måneds tid - men det var squ for kedeligt - så da jeg blev 18 (det var der jeg begyndte at drikke opiumsthe) gik jeg seriøst amok i amfeta - totalt meget..... indtil jeg blev 19, hvor jeg gik amok med Coke og E og speed - Ronaler - Rent Mdma - Stesolider - Tafiler - Ketoganer - Nubliganer - Fortamoler - og så lige en ordentlig omgang svampe i efteråret sammen med en lidt Rent Mdma for lige at pynte på det røg jeg hver dag + coke engang imellem og lidt amfeta hist og her - så efter nytår hvor jeg guflede mit første frimærke - der røg jeg i tre måneder tog 3 svampetrips, lidt E lidt Speed Lidt coke - og så til april der gik jeg så amok på e igen, så er det hele lidt uklart - men så er der på et tidspunkt hvor jeg bare er helt amok på smertestillende, fede og pilsnere - lidt e engang imellem - lidt andet - så blev der sommer og så guflede vi totalt mange knalder igen - var oppe på at æde 25+ på en aften på et tidspunkt - så efter en tur på det hele + en stak stesolider så havde jeg det skidt i en 6 uger - nu er jeg tilbage - like - har guflet E de to sidste weekender - svampe i sidste - så well , syntes i at jeg lyder til at have en psykose???

Nej vel, det mente jeg nok - så drop det pis snak.......Har haft det skidt - har det godt igen - se forskellen SMÆK PÅ - IKKE SMÆK PÅ
*lol*

Grineren at være skæv lige nu......

Guar skunkelunk........

Like hvis jeg havde en psykose ville jeg squ da ikke have styr på mit stofforbrug vel - for fanden da - jeg ved præcis hvad jeg har lavet.... alle mennesker har squ da ret til en nedtur til tider - det er en del af trippet..........

Insane psychedelia user!

Im with ya Elven Raven, jeg er altid klar på at kæmpe for min frihed, hvad jeg ikke vil kæmpe for er folk der ikke vil gøre det samme for mig. Lad os stene i vores atomsikre bunker og pløkke alt der rører sig udenfor, og når vi så har siddet der i et par år, kommer vi ud, megaskæve og ser resterne af jorden efter en lille atommissilkrig, og vi griner vores røv i laser over at nogle folk bare kan være så latterlige og ikke bare kan respektere hinanden.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
@Tias/Platon/caqtus - i er sgu de eneste som jeg kan forholde mig til i dette topic - de andre er alt alt for snæversynede for mig. Man bekæmper ingenting med våben, kun med tilgivelse og kærlighed kan krige stoppes

Medlem

Her er noget til alle jer der vil have amerikanerne til at dræbe alle mulige folk (gør de ikke alligevel det uafbrudt??).

"I will say this much for the nobility: that, tyrannical, murderous, rapacious, and morally rotten as they were, they were deeply and enthusiastically religious."

Hæ - jeg har aldrig påstået at religion ikke er noget lort - kan bare ikke finde ud af hvorfor det er at jeg ikke kan lide muslimer - måske fordi vi bor i et kristent land - men på den anden side kan jeg heller ikke lide andre religioner - lad dem bare bombe hinanden - i dont care anymore....

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
@Halifax Hvad dømmer du mig for! Enten læser du ikke posterne eller også forstår du dem bare ikke !?
Jeg føler mig sgu krænket på det groveste!

Det virker sgu som om i Tias/Halifax/Caqtus bare vil være "holier than thou!", det lort giver jeg ingen ting for, nogle gange bør man lige stoppe op og tænke sig bare lidt om.

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Medlem

Geografisk sted: DK
Der er sgu da ikke noget at sige til at palæstinenserne synes at det er ok.

Forestil jer en bokse ring med en israeler og en palæstinenser.

Pludeselig kommer en amerikaner ind og giver israeleren knojern.

Palæstinenseren får nogle på gummerne.

Lige pludselig kommer en fjerde person ind i billedet og giver amerikaneren nogle hug.

Hvis jeg var palæstinenseren ville jeg sgu da heller ikke synes at det var frygteligt.

Nu er problemet bare at jeg mener at amerikanerne har en holdning der hælder mere til min side end eksempelvis palæstinenserne, men jeg forstår sgu godt at de ikke er voldsomt kede af det... [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Knox: Så flyt til derned hvis du har så meget medlidenhed med dem - ellers så hold kæft alle sammen - det her er krig - enten så handler i - eller osse så handler i ikke - meninger er der altid nok af, jeres lyder bare som briller siger "holier than thou" og det er lidt tomt er det ikke?

Medlem

Geografisk sted: DK
@Elven Raver> Jeg havde egentlig forventet mig lidt mere af dig. Medlidenhed er ikke det samme som at prøve at forstå hvorfor tingene er som de er. Det her er krig ja, 3 verdenskrig faktisk, men en helt anden form for krig end den slags vi normalt ser.
Jeg synes ellers at jeg skar det ud i pap, men du har din mening, hvilket for mig virker temmelig urokkelig. "Holier than thou" virker tomt ja, men måske mest fordi at det bliver slynget ud som forsvar mod andres meninger.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
tias og crqtus hvor har i de døds tal store tal fra.

klart nok der er folk i irak der dø'er når de smider bomber,men hvis man ikke gjore det så ville deres syge diktator ødelægge hele verden,
klart at man skal holde sådan en luder i snor med saktioner bombninger ovs.

men meget af folket i de lande stytter deres sindsyge diktator. se bare på tyskerne under krigen eller på irak nu.
MAN er nød til at være over dem hele tiden eller laver de ulykker lige som små børn ville gøre,

andre gange stiller palastineserne selv små brøn og gamle mennesker op foran i et oprør alsår når de smider sen mod esraelske soldater,når så de skyder igen jamen i åhh hvor er de onde de skyder jo børn og gamle,

hvorfor kan folk ikke se at det er deres egen skyld når sådan noget sker,

jeg syntes det er okey at der bliver skudt et per stykker under et oprør,

så kan de lære at opføre sig ordenligt.

Insane psychedelia user!

Jeg tror sgu aldrig denne diskution slutter, hvornår bliver den smidt ind under fuck hvor er jeg blæst? Og har adminsene slet ikke noget at tilføje til diskutionen?

Jeg har ikke sat mig ind i sagen, men jeg er sgu godt træt af muslimere, FORDI, ligemeget hvor godt man behandler dem bliver de ikke tilfredse, for at bruge den metafor jeg brugte i en diskution med tias:
Du lukker en fremmed mand ind i DIT hus og giver ham kaffe og kage og lader ham bruge dine møbler, men pludselig så er det sgu ikke godt nok, han vil møblere om og du bliver sur, strax bliver han totalt ophidset og skider på din kage og giver dig en gang tæsk......sådan et svin, hva?!

Medlem

-

[ 14 September 2001: Besked ændret af: caqtus ]

Medlem

-

Insane psychedelia user!

Oh her har vi en rigtig helt, caqtus hvis du har så ondt af dem så tag da ned og red dem, sjovt nok når ego siger noget som du ikke synes er klogt begynder du at snakke om at han har en psykose, men ved du hvad? Her begynder du at undertrykke manden, ligesom isralliterne altid har været undertrykt.

Besides så tror jeg at de fleste herinde har oplevet flere problemer med muslimer end med jøder.

Og hold kæft hvor i dobbeltmoralske, i siger at vi ikke skal dømme alle palestinænsere, hvordan kan i så dømme os alle som ikke støtter palestina og hvordan kan du kalde hr. guffe for en racist, du kender ham overhovedet ikke.

Og hallifax, vold løser intet, prøv at fortæl det til palestinænserne der danser rundt i gaderne og de folk der støtter dem, nu kommer mit antireligion igen ind i billedet, hvis en mand slår mig siger kristendommen at man skal vende den anden kind til, nej gu vil jeg ej, han skal krafteddermandme ikke angribe mig, så sparker jeg ham sgu ned.

Medlem

-

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 147 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]