<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af caqtus: nej, lige som jeg tror at du har sagt det dummeste der er muligt, går du hen og overrasker mig.
jeg troede da i det mindste du kunne ignorere dine psykoser bare i et par minutter og bidrage til en seriøs diskution. men ak, tror du ærligt talt ikke at du er en smule disillusioneret?
hvad klasse begyndte du at tage stoffer i?
(jeg tror forresten ikke der er særligt mange terrorister der læser denne post, men okay, nu har du ihvert fald advaret dem, hvis der skulle være nogen...)
"Medmindre at jeg når at flygte til goa først that is..."
det eneste sted du flytter hen er den lukkede. mr. frihedskæmper
[img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] sov godt<HR></BLOCKQUOTE>
Hvem ved, jeg startede i 8-9 klasse med den fede og hoppede på amf i 10. så gik der mange år før jeg seriøst begyndte at tage noget andet - drak nogen gange noget opiumsthe for ligesom at ryge ned fra amfetasmækket - og røg en masse hash - det gjorde jeg vel indtil jeg var 17 - så guflede jeg en masse medicin - ketoganer - nubliganer og sådan nogen - stenede lidt rundt på dem i 1 måneds tid - men det var squ for kedeligt - så da jeg blev 18 (det var der jeg begyndte at drikke opiumsthe) gik jeg seriøst amok i amfeta - totalt meget..... indtil jeg blev 19, hvor jeg gik amok med Coke og E og speed - Ronaler - Rent Mdma - Stesolider - Tafiler - Ketoganer - Nubliganer - Fortamoler - og så lige en ordentlig omgang svampe i efteråret sammen med en lidt Rent Mdma for lige at pynte på det røg jeg hver dag + coke engang imellem og lidt amfeta hist og her - så efter nytår hvor jeg guflede mit første frimærke - der røg jeg i tre måneder tog 3 svampetrips, lidt E lidt Speed Lidt coke - og så til april der gik jeg så amok på e igen, så er det hele lidt uklart - men så er der på et tidspunkt hvor jeg bare er helt amok på smertestillende, fede og pilsnere - lidt e engang imellem - lidt andet - så blev der sommer og så guflede vi totalt mange knalder igen - var oppe på at æde 25+ på en aften på et tidspunkt - så efter en tur på det hele + en stak stesolider så havde jeg det skidt i en 6 uger - nu er jeg tilbage - like - har guflet E de to sidste weekender - svampe i sidste - så well , syntes i at jeg lyder til at have en psykose???
Nej vel, det mente jeg nok - så drop det pis snak.......Har haft det skidt - har det godt igen - se forskellen SMÆK PÅ - IKKE SMÆK PÅ *lol*
Grineren at være skæv lige nu......
Guar skunkelunk........
|