Citat:
Vi kan nu for første gang præsentere cigaretter produceret uden tilsætningsstoffer på det danske marked.
MANITOU cigaretter bliver fremstillet med over 230 års erfaring, hos en af de sidste uafhængige familieejede tyske tobaksproducenter.
Der føres 3 varianter, lavet af de fineste tobaksråvarer, ingen genmanipoleret tobak og helt uden tilsætningsstoffer.
Ved det mener vi at der ikke bruges f.eks:
• Kemiske brandhjælpemidler
• Konserveringsmidler
• eller Fugtbevarende midler
Kun de fineste tobakssorter, det bedste af tobaksbladet og ingen kunstige aromastoffer, da vi mener at den bedste smag
er i tobakken selv.
Resultatet er 3 slags yderst velsmagende cigaretter, basret på de aller fineste Virginia tobaksblade og uden tilsætningsstoffernes påvirkning.
Dette giver en uforstyrret tobaknydelse m.h.t. smag, tilfredsstillese, rygetid, opbevaring m.m.
http://www.manitou-tobacco.com/frame_seite_dk.htmlYes! Endelig en ordenlig gammeldaws cigaret. Jeg har prøvet at købe et par pakker, og den er faktisk meget god. Smager en del mere af tobak, og selvfølgelig langt mindre syntetisk end de andre brands. Man bliver også langt mindre afhængig, pga. de ikke indenholder alle de tilsætnings stoffer som kun er i for at øge afhængigheden.
Så det vil sige at hvis du tilmed også ville stoppe med at ryge (cigarretter), så køb den istedet for light eller alt det andet lort på market.
Om den er bedre til ristning til indtagelse af cannabis, er jeg nok ikke istand til at vurdere. Men hele konceptet bag, giver mig en ide om at det sikkert er sundere og bedre