Jeg taler her på ejne vegne, så alle jer, mine medbrugere, må med glæde komme med indvendinger mod min åbenhed overfor Hr. Rindom. I må meget gerne komme med jeres meninger om at tage imod Hr. Rindom herinde.
Hr. Rindom, da jeg kan forstå, at du besøger denne side ofte (
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=19&t=24086), vil jeg på mine egne vejne indbyde til, at du deltager her på forummet. Jeg tror, det ville være både informativt og til gavn for os såvel som for dig. Gennem debat ville vi kunne forstå hinanden bedre og mindske fordomme og sure miner. Nu vil jeg ikke tale på andre brugeres vejne, men jeg tror da, at mange herinde fra med glæde ville høre på, hvad du har at sige. Så ville du som ekspert også kunne bidrage til at folk herinde fra bruger stoffer fornuftigt og ikke kommer ud i misbrug.
Du kan selvfølgelig have dine grunde til ikke at gøre det, men jeg opfordre dig stadig til at overveje det. Som ekspert har du jo netop forstand på disse ting og ville måske kunne hjælpe nogle mennesker samt selv at få noget ud af det. Dertil kommer også at det ville lyde godt som overskrift i en artikel: "Henrik Rindom går i konstruktiv debat med unge stofbrugere på psychedelia.dk"

Der er også den mulighed at Hr. Rindom næsten aldrig er herinde på siden og derfor slet ikke læser det her. Berlingske syntes sikkert bare at det lød godt.