Man skal passe meget på med sin psyke når man behandler hjernen på den måde!!!
Knaller sætter sig hårdt på hjernen, det kan alle jo mærke på den E eller anden måde...Men det er sindsygt så dårligt man kan få det i hovedet...Jeg har har nogle, (ja jeg ved ikke engang hvor alvorligt det endenligt er) syge problemer som bliver ved med og komme en gang i mellem
Det er som om hele verden omkring mig falder sammen og det eneste der er til bage er hverdagen. Altså komme på arbejde, få fri, gøre ting som jeg kan lide, dyrke noget sport og slappe af, men jeg går hele tiden (60-70%) og tænker: Hvad fandem er der galt inde i mit hovede!<?>!
Bare og hygge mig med mine venner og enda mine bedste kan være et stort problem og møde nye menesker kan være så umuligt!.!.! Jeg har det som min hjerne er besat af en ond demon der driller mig på de ondeste måder!!! Han er der hele tiden...´jeg kan mærke ham. Det hele er totalt ude af kontrol! Jeg kan ikke styre det...Nogen gange har jeg tanker om hvordan det ville være hvis jeg ikke var i live(Jeg tror det er fucked up langt ude selvmords tanker!) Fordi det kan være så slemt at der faktisk ikke er andet og leve for en håbet om det bliver bliver bederer en dag!!!
Hvis der er noget jeg syndes der hjælper så er det og høre om andres probz...Jeg har fundet ud af at der er så mange forskelige måder hjernen kan være fucked på...og mange har deres helt egen problem, nok af samme grund som jeg har scoret mig mit med, Kiks, Amf og masserer af hash til og gøre hjrnen 100% stoned!!! Men det er næsten hver deres forskelige depri...
Der er sikkert mange der har det på samme måde???
[This message has been edited by GoaHead (edited 11-10-2000).]