Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 jul 2025 19:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Selv om jeg godt er klar over at man kan blive depri af ecstacy så tog jeg det jo alligevellet på mushifield. Og jeg fortyder det ikke, der var ikke noget galt i det, trippet var fedt og alt det dersens. Men da jeg så kom hjem et par dage efter så følte jeg mig dejligt tom indeni og regnede med at det var det. Men her for en 14 dage siden begyndte jeg pludselig at komme vildt langt nede i kul kælderen og hvis jeg skal være ærlig så var jeg RIGTIG langt nede. Jeg prøvede på at gennemanalysere mit liv mine holdepunkter osv og finde ud af hvorfor jeg var depri. intet hjalp og jeg kom stadig længere og længere ned. men så her for en 3 dage siden kom jeg pludselig i tanke om at det kunne være E der gjorde mig depri og det var som om at jeg på få timer kom helt op igen. Nu går jeg og hved hvad det er og er med psykisk tanke i stand til at undgå at komme ned.
Da jeg startede med at prøve stoffer var det fordi at jeg sagde at jeg ikke kunne udtale mig om noget jeg ikke har forstand på og jeg synes nu at jeg har det. Og mit holdepunkt til E er at det burde være lovligt ikke fordi det er fedt men fordi det er sådan et farligt og magtfuldt stof at hvis vi ikke kan kontrollere det ordentligt så er der mange unge der vil komme til skade. Jeg har prøvet mange af de andre stoffer omtalt her på siden og min generelle mening om dem er at de ikke er ½ så farlige som en enkelt flaske øl, men dog så synes jeg at amfetamin og ecstacey er nogle man skal passe meget på med. Jeg hved nu at min egen psyke ikke er stærk nok til at tage E i weekenderne og så rende rundt i skolen i hverdagen så næste gang jeg skal prøve så skal det være i min sommerferie. Hvis der er nogen her der har psyken til at klare sagerne så ønsker jeg dem held og lykke og håber de får det fedt.

[det farligste ved E er ikke at man bliver depri, men de depressioner der kommer senere hend og når man så bliver hakket på fordi man syntes det var godt så er alt dette med til at gøre det endnu mere fristende at tage den næste]

Vi må og skal have åbnet statens øjne for hvordan den eneste måde de kan stoppe tingene er.

Absolut! Jeg giver dig fuldstændig ret, men depri er bare noget der følger med, og det bør man vide hvis man tager drugs.

Jeg tror dog forskellige personer får en mildere henholdsvis stærkere grader af depression, og det kommer helt an på hvordan man har det i sit liv. Her mener jeg om hverdagen kører, om det går godt i skolen, og man har nogle søde venner osv. Men vigtiste af det hele er at vi LEVER, og det skal vi sku være glade for. Se kærligheden når du smiler til mennesker på gaden, når du hjælper en gammel dame over vejen etc. "Lad bare dit hjerte slå så det mærkes, lad blot dine tusinde tanker nå ud, det er det eneste du kan!"

Jeg håber ikke du er alt for langt nede, eller du i det mindste er kommet lidt ovenpå når du tænker på at det kun er fordi du har taget e.

Ellers skal du være meget velkommen til at ringe, så kan jeg forklare dig at du ikke er den eneste...

Hygge herfra.
Martin P.

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
ja det er sq sandt efter et E trip er man helt tom... men e er jo ikke det eneste drug der kan gøre en depri... "bare" det at ryge hash jævnligt kan jo oxo gøre en depri hvis man holder en pause...

jeg tror det er vigtigt at have nogle andre store værdi'er i livet ved siden af at tage stoffer, ellers kan det jo ende galt !

må man jo prøve at se på de lyse sider når man er nede...

/caqtus

------------------
...come with me, I will show you the way~~~

Dedikeret medlem

havde fuldstændig en depresion ligesom dig, 3-4 dage efter noget E, og jeg fattede ikke hvad fanden det var jeg var så deprimeret over,, men så tænkte jeg mig endnu mere om og fandt ud af at det var måske det E jeg havde taget nogle dage før.. og i løbet af 30-60 min. var det over... underligt..!!!

------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-

Dedikeret medlem

Hmm jeg er desværre ked af at meddele at min depression nok mere skyldes mit liv generalt. Der er så meget der er gået totalt af lort både inde for dette tidsrum og det meste af mit liv. Og en depression er u-undgåelig. Desuden er jeg vant til at jeg har flere mennesker på min ICQ som jeg frit kan tale ud om med mine problemer men jeg har ikke nogen internet adgang for tiden så dem kan jeg heller ikke snakke med så lige nu sidder jeg med alle mine problermer brændt inde.

Dedikeret medlem

sikkert.. men jeg har oxo en masse BØwHL!!!

oki ..WHO KNOWS??? (INGEN)

------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-

Medlem

Geografisk sted: KBH N, dk
Fortæl mig om jeres problemer og jeg vil fluks overgå dem.
Nej måske ikke,men problemer har vi sgu' allesammen,fra den dag vi bliver født til den dag vi ligger i graven.Så væn jer hellere til dem,de er umulige at undgå.
Et lille tip jeg bruger når jeg er deppet:
Tænk på al den elendighed,der er i verden og sammenlign med egne problemer.
Som regel er de ikke så slemme i forhold,men selvfølgelig kan man stadig være nede.Fuck det som loonie,siger sålænge vi lever sålænge er der håb.
Og de der E-depressioner kender jeg godt,specielt når man lige er kommet ned og det hele bare er SKOD-LORT.Den længste jeg har haft som følge af E har varet 4 dage, men jeg var ret sikker på at det var de knapper,som havde kørt mig psykisk ned.Så jeg prøvede kraftigt at ignorere dem hvilket også virkede,men altså først efter 4 dage.
Life is crappy-better to be happy!!

[This message has been edited by ullebulle (edited 14-09-2000).]

Medlem

Tjaah første regl er at man skal ikke tage stoffer med mindre man har det godt! Chancen for at det bliver noget lort er meget større hvis man ikke har ro i sindet.

Jeg har selv haft en let deprission siden januar som er blevet større indtil her for en måneds tid siden. Og de 2-3 gange jeg har trippet i den periode har enten været noget lort eller blevet det undervejs. Jeg ved nu at jeg ikke skal trippe igen før jeg er 110% sikkert på at alt er som det skal være. De dårlige oplevelser jeg har haft, ønsker jeg aldrig at opleve igen Billede

Når det går galt så sidder man sgu i lortet indtil trippet er over.

Men her for en måned siden var den helt galt og jeg var klar til at gå til en psykiater, for et eller andet skulle der ske. Heldigvis har jeg en god ven i "briller" og efter en snak med ham fik jeg det bedre. Derudover fik jeg det råd at skrive de ting ned som gjorde mig depri, se på dem hver for sig, og finde en løsning på dem. Det har hjulpet mig ufattelig meget og nu går det fremad igen Billede

Life's a bitch... but hey that's all you got, so take care of it!

------------------
Fyzzt

Senest rettet af fyzzt 19 maj 2014 14:15, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem

Ja der er en masse grunde til at jeg er depri og et eller andet sted må jeg jo komme af med
det så hvorfor ikke her.
Min depression skyldes ikke kun at jeg prøvede det E, selv om jeg altid har været en person der
nemt blev ked af det så har jeg klaret ting der er meget være en den E depre.
Et kort resume er sådan her. for ½ år siden mistede min mor sit arbejde og jeg har måttet flytte
fra den ene ende af sjælland til den anden. dette inkludere at forlade vennerne og familien.
Dernest så har vi ikke noget sted at bo nu og hun kan stadig ikke finde noget sted. jeg har ikke
noget internet mere hvor jeg kan snakke med mine net venner. Og når jeg endelig er i Hundested
så opdager jeg pludselig at jeg er en fremmed i min egen hjemby. For at gøre ondt værre så
er næsten alle dem jeg går i klasse med hernede så totalt vildt latterlig barnlige så i tror jeg
lyver men det gør jeg desværre ikke. Ok jeg hved godt man bliver lidt anderledes moden af at
trippe på LSD osv men de mennesker jeg går i klasse med er mér end bare så barnlige. Drengene
sidder og spiller computer i frikvarteret og synes at venskab det er når man konstant gør nar
af hinanden. De er alle sammen oh så "vi rør ikke noget ikke engang en øl" så jeg er nød til
at gå at skjule hvem jeg er. De drenge i min klasse er så barnlige at jeg er nød til at gå sammen
med drenge for de andre klasser ( ikke fordi der er noget galt i det, men det ville være rart
hvis det var ens egne klasse kammerater ) og bland så det op med at min mormor som jeg har boet
sammen med det meste af mit liv og som er som min mor er døende. og at min moster også er døende
da hun lider af dissemeniret sklerose og AIDS. og for at gøre hele lortet her værre end det er
nu så er jeg blevet smaskhamrende forelsket i en pige men hun snakker ikke så meget med mig og
når hun gør så er det som vi er venner og intet andet. Og jeg kan se hver time hvordan alle de
andre drenge kigger på hende og at andre drenge for andre klasser vil have hende ( yeps for hun
har både det gode inden i og ude på ) og jeg har lige fået af hvide at jeg er nærsynet og skal bruge
briller og at det bliver værre med tiden ( lyder måske ikke af meget for jer men for mig har det
været et sidste holdepunkt i mit liv som ikke fejlede noget på den måde at jeg har dårlige
øre ryg osv men ikke øjne )
Og der er 1000 andre ting for tiden der er gået endnu mere af lort end det jeg har nævnt nu og bland
så det op i en E depression og så kan i sgu selv gætte hvor langt nede jeg har været og til tider
stadig er.

Medlem

Geografisk sted: Mars
Jeg tror hele kunsten består i at prioritere værdierne i ens liv rigtigt (det vil også sige at have andre værdier i livet end at være trippet hele tiden!) og så i øvrigt gøre som Suhlgin siger og være velinformeret og tænke sig lidt om. Det med at veje og vægte er en af grundene til at E, amf og div. andre amf-analoger er nogle af de sidste ting jeg skal lege med (jeg kan ikke se noget rekreativt i at være ked af det i længere tid, uden at der er nogen åbenlys grund, iøvrigt er der jo også et misbrugspotentiale)

Lyn

Medlem

Geografisk sted: København
Jeg er stoppet med E.

af en grund.

Jeg kunne ikke klare nedturen den blev for meget til sidst og min mave var også begyndt at blive fucked. Men det var sjovt mens det stod på. Fandme glad for at der er så meget andet

Junior medlem

Geografisk sted: Denmark
Man skal passe meget på med sin psyke når man behandler hjernen på den måde!!!
Knaller sætter sig hårdt på hjernen, det kan alle jo mærke på den E eller anden måde...Men det er sindsygt så dårligt man kan få det i hovedet...Jeg har har nogle, (ja jeg ved ikke engang hvor alvorligt det endenligt er) syge problemer som bliver ved med og komme en gang i mellem Billede
Det er som om hele verden omkring mig falder sammen og det eneste der er til bage er hverdagen. Altså komme på arbejde, få fri, gøre ting som jeg kan lide, dyrke noget sport og slappe af, men jeg går hele tiden (60-70%) og tænker: Hvad fandem er der galt inde i mit hovede!<?>! Billede
Bare og hygge mig med mine venner og enda mine bedste kan være et stort problem og møde nye menesker kan være så umuligt!.!.! Jeg har det som min hjerne er besat af en ond demon der driller mig på de ondeste måder!!! Han er der hele tiden...´jeg kan mærke ham. Det hele er totalt ude af kontrol! Jeg kan ikke styre det...Nogen gange har jeg tanker om hvordan det ville være hvis jeg ikke var i live(Jeg tror det er fucked up langt ude selvmords tanker!) Fordi det kan være så slemt at der faktisk ikke er andet og leve for en håbet om det bliver bliver bederer en dag!!! Billede

Hvis der er noget jeg syndes der hjælper så er det og høre om andres probz...Jeg har fundet ud af at der er så mange forskelige måder hjernen kan være fucked på...og mange har deres helt egen problem, nok af samme grund som jeg har scoret mig mit med, Kiks, Amf og masserer af hash til og gøre hjrnen 100% stoned!!! Men det er næsten hver deres forskelige depri...

Der er sikkert mange der har det på samme måde??? Billede

[This message has been edited by GoaHead (edited 11-10-2000).]

Dedikeret medlem

hehe
shit man,,,, TIL ALLE JER SOM LÆSER DETTE OG SYNTES AT DER SKER NOGET UNDERLIGT OPPE I SKALDEN PÅ DEM, STOP MED AT TAGE NOGET! I 4UGER, og hvis i ikke har det bedre så vent med at tage noget indtil i har det bedre...og alkohol skal man oxo begrænse til weekenderne.. ellers bliver det jo bare erstattende.. SÅ DON't FUCK din hjerne

------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-
http://www.smurf3000.com

har en.....ikke godt

Junior medlem

Geografisk sted: dk
Goa: Jeg har det på præcis samme måde, men jeg har aldrig taget svampe eller stærkere, og de sidste par uger har jeg kun fyret pot.. For mig kan det ikke være stoffer, men en fuct hverdag og en forvirret hjerne...!!!

FUCKING FRUSTRERENDE!!!!!!

Cortez the ?

Junior medlem

hey Bøh'

Ja, dit liv lyder ikke specielt fedt.
Vigtigt er, som nogle af de andre skriver,at holde fast i dig selv og de livsværdier, som du mærker og ser.
Lad ikke de negative energier få overherredømmet. Tænk på det som en kamp mellem det gode og det onde. Stil tingene op, så du kan overskue dig selv og dit liv.
Tænk på din blomstrende forelskelse og mærk det forår det giver i kroppen - også selvom pigen måske ikke er intereseret.
Omkring din mormor og moster, ja så er det et af livets uundgåligheder. Man elsker og man mister.
Tænk på den udvikling du gennemgår. Tænk på de erfaringer du får. Tænk på hvilket stærkt menneske du bliver.

Tænk på livet som en udfordring! DU er ikke kommet til verden for at forblive i en æggeskal. Du skal ud og sige PIP.
Du skal ud og lære. SÅ LÆR!
Tro på dig selv. Og vis hvem du er for din omverden.

Ok....jeg stopper her.
Men forfanden, livet ER smukt i selv det sorteste.

Knus og keep on trying
Chris

------------------
The world will end in 5 min. ....Please log out!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]