Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 jul 2025 13:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg var en tur inde i Soma idag, og fik en lang sludder med Jan. Han er naturligvis bekymret over hvordan det skal gå butikken nu hvor svampe er ulovlige, så han er ude efter nye spændende ting der kan overtage handelen. Er der nogen her som har nogen gode idéer?
Han tager senere i denne måned til USA, for at besøge et firma der fremstiller "researchkemikalier", og se om det er noget de er interesserede i at markedsføre.
Desuden har Soma et fint baglokale som på nuværende tidspunkt ikke bruges til noget. Hvis folk er interesserede, og har lyst til at hjælpe til, kunne der indrettes en slags hyggecafé eller lignende. Folk som har været derinde ved sikkert hvilket lokale jeg mener. De vil være glade for at få nogen forslag til hvad det kan anvendes til.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Hey!

ResearchChems er sq da BZP og såen! Det kunne sq være kewl hvis de fik det hjem!

Medlem

Geografisk sted: DK
Det kunne sgu da være for kewl med research-chems... så kan vi jo bare håbe på at der går lidt mere end 2 timer inden sunhedsstyrelsen kommer og brokker sig.

Dedikeret medlem

Jeg har også talt med svenskeren i dag.
Han virkede godt nok lidt hellig, troede at det kun var ham der var holdt op med at sælge svampe.
Han snakker åbenbart ikke med drengene fra indra, ethno og andre, ærgeligt for der må da kunne samarbejdes om et eller andet indenfor denne lille verden? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Dedikeret medlem

Hyggecafe??? [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
det kunne være nice med en lille hygge cafe i soma man får aligevel altid en sluder når man kommer

Insane psychedelia user!

Jeg har oxo en ide, de kunne begynde at sælge Iboga, det gør de da ikke nu???

Medlem

Problemet, som jeg ser det, for SOMA med at sælge research chems er at det ikke længere er "samler-objekter". Hvis man pludseligt begynder at sælge BZP, 2CT2, AMT, 2CC etc er det jo en helt anden shop. Så skal de ihvertfald omlægges noget, så konceptet kommer til at holde. Det kan ihvertfald ikke blive samme fredelige stemning, som der pt er i SOMA, hvis de sælger eksotiske kemikalier. Et andet problem er rådgivningen. Jeg ville personligt ikke mene at det var ansvarligt at give et eller andet kick-ass rent psychedelisk stof til den gennemsnitlige danske UV-helt, der for at være smart lige æder 10 piller på en aften. Soma må jo heller ikke informere om brugen af stofferne, hvilket jo ikke gør det mere forsvarligt.

Jeg tror desværre at research chems har bedst af at forblive hvor de er, nemlig på små skummle hjemmesider der ikke er lette at finde. Hvis de pludseligt bliver mainstream, går det jo på samme måde som med svampe!

Men jeg er helt enig i at Soma skal have et eller andet koncept at køre videre på. Jeg vil poste noget, hvis jeg kommer i tanke om et eller andet!

MVH
Bandil

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ja, selvom det dog ville være fedt at kunne købe 2C-T-7 og AMT hos ham, så tror jeg IKKE det er nogen go' idé... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af guffe:

undskyld jeg er negativ,men jeg syntes bare ikke det er den vej den butik skal gå
<HR></BLOCKQUOTE>
Er du ikke altid negativ eller er det bare over for mig [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] *lååål*

Nej jeg synes heller ikke at det ville være en god ide, men hvis det er det som folket vil ha, jeg mener hvor mange herinde handler os ham, nej vel, men han har sgu meget, så fuck indra og ethno (sorry para) men jeg synes sgu bare at selv om det måske er lidt dyrt så støt da manden, det er da synd hvis han bliver nød til at lukke, jeg ville sgu kigge ind hverdag hvis jeg boede i KBH, men det gør jeg ikke...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
nu snakker vi ikke om at ikke støtte manden saføldig skal butikken støttes for "sagens" skyld.men hvis de vil sælge kemikalier så skulle de sq åbne en ny butik,
de skulle ihvertfald ikke gøre det der fra det vil gøre mere ondt en godt. hvis man tænker på de mennesker der kommer i butikken for shamansismens skyld????,

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
eb jeg thor sq ikke du for ham fra soma og indra til at snakke sammen. jan fra soma har efter hvad jeg har hørt,så har han snydt ham fra indra så det driver,

hey hey hey

jeg syntes godt nok det ville ødelæge butikken
hvis de begynder at få kemikaljer hjem.

det er sq ikke så meget shamanisk hebarium?
over en butik der sælger piller og væske/kmikalijer jeg thor lige de skal tænke sig om en ekstra gang.
kunne godt forstille mig at der var nogle faste kunder der vil smutte sig en tur.
soma betyder jo en hellig drik med fluesvamp,det ville da smadre en fed butik,

undskyld jeg er negativ,men jeg syntes bare ikke det er den vej den butik skal gå

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]