Problemet, som jeg ser det, for SOMA med at sælge research chems er at det ikke længere er "samler-objekter". Hvis man pludseligt begynder at sælge BZP, 2CT2, AMT, 2CC etc er det jo en helt anden shop. Så skal de ihvertfald omlægges noget, så konceptet kommer til at holde. Det kan ihvertfald ikke blive samme fredelige stemning, som der pt er i SOMA, hvis de sælger eksotiske kemikalier. Et andet problem er rådgivningen. Jeg ville personligt ikke mene at det var ansvarligt at give et eller andet kick-ass rent psychedelisk stof til den gennemsnitlige danske UV-helt, der for at være smart lige æder 10 piller på en aften. Soma må jo heller ikke informere om brugen af stofferne, hvilket jo ikke gør det mere forsvarligt.
Jeg tror desværre at research chems har bedst af at forblive hvor de er, nemlig på små skummle hjemmesider der ikke er lette at finde. Hvis de pludseligt bliver mainstream, går det jo på samme måde som med svampe!
Men jeg er helt enig i at Soma skal have et eller andet koncept at køre videre på. Jeg vil poste noget, hvis jeg kommer i tanke om et eller andet!
MVH Bandil
|