Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 17:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Neuro-spasmer
Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
hmmm...havde en ret uventet reaktion på drugs igår, lidt skræmmende, men det gik jo fint, nå men here goes. startede fredag med hash hen på eftermiddagen, ved 18 tiden spiste jeg lidt amazon svampe og vi fortsatte med røgen, det var helt kanon, så kom der lige så stille lidt marcipanamf ind i billedet, det hele blev lidt sjovere og vi fortsatte med hashen, noget senere spiser jeg 3 halve kiks over 1 time ca. da de rammer ryger jeg 2 bonghoveder, jeg læner mig tilbage og nyder suset, ca. et kvarter efter begynder muskler i hele kroppen at dirre, det tager til og jeg er nu megaramt, små muskelgrupper i hele kroppen ryster og jeg har svært ved at bevæge mig, synsfeltet hakker, alt er i slow motion, jeg føler mig på ingen måde som et menneske, totalt blæst, en blanding af kikse og svampehalluer og jeg kan knap nok stå på benene, nå men jeg får kæmpet mig udenfor hvor jeg står og snakker med elven raver, jeg forklarer ham situationen og han er noget overrasket, rystelserne aftager langsomt i løbet af ca 20-30 min, men forsvinder ikke helt, vi går ind og sidder og snakker lidt, jeg dirrer stadig over det hele, men det generer mig ikke mere.

jeg forstår virkelig ikke hvad der skete, har aldrig oplevet noget lignende, egentlig tror jeg det har noget med kisene at gøre, en slags neuro-lammelse eller noget, men det blev helt sikkert triggered af hashen for da vi røg en jay lidt senere vendte rystelserne langsomt tilbage, dog ikke så kraftigt som før.

er der nogen af jer derude der har prøvet det samme, og hvad tror i det var?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har heldigvis aldrig prøvet det du beskriver.
Har du overvejet om det er din krop der prøver at fortælle dig noget.
Min filosofi omkring brug af stoffer er simpel: Lad være med at blande.
Hvorfor blande det sammen og få en reaktion du ikke kan tolke? Nøjes med en ting ad gangen - og prøv at forstå dine reaktioner overfor stoffet..

(RygerSmiley)

Medlem

Jeg er da helt klar over det var noget lort, at jeg sikkert har presset mig selv lidt for hårdt, og jeg vil da klart tage hendelsen i betragtning næste gang jeg skal ud og flyve.

hvorfor blande?....fordi jeg vil have det bedst muligt, for mig er det enten eller, jeg gider ikke sidde og være lidt ramt et par timer hvis jeg ved jeg kan være i himmelen en hel nat.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

OK AX, men så indtag dog stører mængder af samme stof! Hvis du f.eks indtager en størrer mængde svampe, så sidder er du helt sikkert ramt i lidt flere timer.

(Rygersmiley)

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
hmm jeg har prøvet noget der ligner..jeg pressede hvist også mig selv lidt for meget dog kun på kiks..jeg havde også problemer med míne muskeler og mit syn hakkede overdrevet meget..det endte med at jeg kæmpede mig ud i haven og knækkede mig,men følte overhovedet igen ubehag tværtimod.det skal lige siges at det var midt om vinteren og det var totalt snestorm..nu jeg tænker over det så har en af mine kamarater det sådan at han bliver blind når han bliver ramt..totalt underligt er der nogen der kender til det?? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tillykke, du har lagt dig selv i fuld narkose [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Ej, som det nævnes højere oppe, har kombinationen af stoffer helt sikkert kørt din krop for hårdt, og provokeret desorientation samt muligvis noget fuskeri med centralnervesystemet. Man behøver ikke at være professor for at se at det er pissefarligt, så skru lidt ned, for din egen skyld.

Peace,
/Tias

Det er det jeg siger Ax - du skal æde noget nervemedicin - det er det eneste der virker *gg* - ej det virker ihvertfald for mig efter sådan en smadretur - jeg aner virkelig ikke hvad det er - efter alle de mange kombonedture jeg har haft, well - der er ikke noget der tilnærmelsesvis minder det der skete med dig - men jeg tror nu at det er de skide blå ånder aka blå tulipaner aka blå sjovere - jeg fik det osse skummelt på dem........

Zionboy: Komboer er skægt - tager meget på kræfterne og ligger en åben for alle angreb bagefter - men det er det skæggeste - og idet at jeg kørte den præcis samme kombo som ax gjorde - well - komboen fejler ingenting - jeg vil bare hellere have indtaget alt det sjove indenfor 2 timer - så havde det holdt max..............

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ax>> Jeg tænkte på... Er disse 'spasmer' sket før i anden sammenhæng? Jeg laver i øjeblikket lidt research på emnet. Hvis du har oplevet den slags før, kan du så ikke lige skriv hvor og på hvad?

Peace,
Tias.

Medlem

tias>> jeg har kun oplvevet trætte ømme ben efter en masse dansen sommeren over, måske kan det have noget med det at gøre, at jeg har presset mine muskler alt for hårdt til div. technofester, fx tuben raveparade infected på én weekend, og det så har været kulminationen af det. amf påvirker jo direkte kroppen, og jeg tror egentlig nok jeg har taget mere amf på det sidste end jeg plejer, det har måske også noget med det at gøre.

jeg tror det bliver shrooms næste gang jeg skal til danseamokdims, det ved man sq hvad er.

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
jeg kan sku ikke tage til raves på shrooms,,tør sku ik [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
tror faktisk det er ret cool, jeg ville nok bare vente til trippet havde stilnet lidt af

Dedikeret medlem

ville nok oxo lige æde en kiks sammen med.. for at være lidt mere happy...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]