hmmm...havde en ret uventet reaktion på drugs igår, lidt skræmmende, men det gik jo fint, nå men here goes. startede fredag med hash hen på eftermiddagen, ved 18 tiden spiste jeg lidt amazon svampe og vi fortsatte med røgen, det var helt kanon, så kom der lige så stille lidt marcipanamf ind i billedet, det hele blev lidt sjovere og vi fortsatte med hashen, noget senere spiser jeg 3 halve kiks over 1 time ca. da de rammer ryger jeg 2 bonghoveder, jeg læner mig tilbage og nyder suset, ca. et kvarter efter begynder muskler i hele kroppen at dirre, det tager til og jeg er nu megaramt, små muskelgrupper i hele kroppen ryster og jeg har svært ved at bevæge mig, synsfeltet hakker, alt er i slow motion, jeg føler mig på ingen måde som et menneske, totalt blæst, en blanding af kikse og svampehalluer og jeg kan knap nok stå på benene, nå men jeg får kæmpet mig udenfor hvor jeg står og snakker med elven raver, jeg forklarer ham situationen og han er noget overrasket, rystelserne aftager langsomt i løbet af ca 20-30 min, men forsvinder ikke helt, vi går ind og sidder og snakker lidt, jeg dirrer stadig over det hele, men det generer mig ikke mere.
jeg forstår virkelig ikke hvad der skete, har aldrig oplevet noget lignende, egentlig tror jeg det har noget med kisene at gøre, en slags neuro-lammelse eller noget, men det blev helt sikkert triggered af hashen for da vi røg en jay lidt senere vendte rystelserne langsomt tilbage, dog ikke så kraftigt som før.
er der nogen af jer derude der har prøvet det samme, og hvad tror i det var?
|