Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 12:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hvordan omgåes i forældre/stoffer problemet.
Er i blevet opdaget,eller været ude for pinlige episoder ol.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
en af mine venner og jeg sad en gang hjemme hos ham og sugede i bong, da hns far pludselig bankede på døren, den var heldigvis låst, så vi gemte bongen nede bag ved sofaen, og låste op. hele værelset var totalt tåget, men han gav os bare en skål slik og gik igen. han bved godt at vi ryger, men han lader som ingenting, og siger ikke noget til det. en anden gang sad vi en hel flok oppe i stuen, da hans far pludselig kom tidligt hejm. lige pludselig stod han bare i døren, man han sagde bar "nu går jeg i seng" Jeg er sgu bare glad for at han ikke siger noget til mine forældre!!!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: HaPpYlAnD
Der var en gang da jeg boede hjemme hos min far. Mig og ca. 5 venner sad og røg, så kom min far ind af døren og spurgte om der var nogen der havde noget cowboy tøj og blev siddende i omkring 5 min. Jeg tror sku han blev rumskæv, for han væltede ud af mit værelse. Det var pisse skægt at se på. En anden gang kom min mor op mens jeg sad og røg, hun spurgte om hvis jeg skal ryge det stads, om jeg ikke kunne åbne vinduet. LOL

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
begge mine forældre er klar over at jeg tager stoffer trods mine kun 16 år, de generer min far en hel del, men ham ser jeg til gengæld heller ikke ret meget. Min mor derimod ved om næsten alt hvad jeg har prøvet, og jeg er kommet hjem og har snakket med hende flere gange om morgenen efter fest med sindsyge pupiller og fucked ud tør mund, hun siger bare "hvad har du taget igår" og jeg svarer pænt..

jeg har flere gange røget med min mor, så der er heller ikke noget problem der.

Alt i alt føler jeg mig ret heldig mht min mor.

det bedste i kan gøre er at fortælle det, de bliver sq ikke lige så sure som i tror (de har selv været der engang). [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Mine forældre ved godt at jeg er børnenarkoman...jeg fortalte selv første gang jeg havde røget hash og de freakede helt ud...jeg fortalte senere min mor om at jeg havde taget svampe og det synes hun ikke var smart...og at hun heller synes at jeg skulle holde mig til bajere (og hash). Mine forældre har 3 gange konstateret at jeg har været påvirket og spurgt mig hvad jeg har taget.

Første gang var på Dexofaner, min 10 piller dose. Min mor sagde dagen efter at min far næsten ikke kunne kende mig da han hentede mig fra festen, hvad jeg havde taget, og jeg fortalte hende om DXM. Og hun sagde igen det med hash og øl.

Anden gang var på et tidspunkt da vi havde besøg af nogle tyskere gennem skolen og der var fest ved en fra min klasse, og nogle af forældrene var der. Vi havde været i KBH et par dage forinden og været en tur på staden, så vi blev godt skæve den dag. Dagen efter sagde min mor så at jeg havde haft røde øjne og havde bare siddet ude på trappen og "syret", om jeg havde taget Dexofaner igen ? Nej, svarede jeg, jeg havde bare røget. "Hvad?" "Ja hvad tror du" "Det ved jeg ikke" "Hash"...også blev hun sur over at det var ansvarsløst at gøre når vi havde tyskere på besøg, og at jeg bare væltede rundt uden kontrol, wtf. ved hun om det ?!....Desuden, så var ham tyskeren sgu selv et bonghovede !!!

Tredje gang var dagen efter mit aMT trip, hehe, jeg kom hjem en dag efter jeg havde indtaget de 35 mg. og var ret wasted, så jeg hoppede i seng, min mor spurgte mig så da hun vækkede mig, om hvad jeg havde taget, og jeg sagde at jeg havde ikke taget noget. Hun spurgte mig så igen under aftensmaden, hvor min far sagde at han også ville vide det. Jeg proppede bare en masse kød i munden, spiste det, gik på toilet, kom tilbage igen og sagde tak for mad...

Jeg har fortalt mine forældrene om nogen af tingene, men jeg er ikke så glad for at fortælle dem om research-chems, MDMA, energipiller og hvad ved jeg...

/Jensus

edit: dum fejl som Dex påpegede [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

edit2: it just gets dumber [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
[ 02 September 2002: Besked ændret af: Jensus ]

[ 02 September 2002: Besked ændret af: Jensus ]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Jensus:
...og at hun heller synes at jeg skulle ryge bajere (og hash)<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg har lige røget en chillum Carlsberg! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
første gang jeg røg fed, var det med min 10. klasse i kbh og det blev opdaget af lærerne og de sagde vi selv skulle fortælle vores forældre det, det gjorde jeg så, hun sagde bare "det var da dumt". andet har jeg ik fortalt hende, ved ik om hun har mistanke om noget. min storesøster derimod ved alt jeg har taget, hun har prøvet mange ting og ved lidt mere end mig om det.

[img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 02 September 2002: Besked ændret af: Confusion ]

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
[QUOTE]Originalt postet af Jensus:
[B]
og at hun heller synes at jeg skulle bajere (og hash) end det.
[B]
[QUOTE]

hehe det blev også bedre.-.... ??

mine forældre ved (tror jeg)ikke at jeg tar stoffer. De har ihvertfald ikke sagt noget.. endnu.
min far brokker sig iforvejen nok, over min måde at lecve weekenden på... altså tage ud hver fradag og lørdag (næsten) og drikkke hjernen ud. "dengang han var barn" - - - og så altmuligt med ansvar og uddannelse.

men min mor brokkede sig en dag ovet at jeg tog en Kodimagnyl og opløste i vand.... - hvad skal du med det?? - - jeg ved jo godt at du sidder og laver psychedeliske ting, når du sidder og læser på internettet... - - ...oups...
men de har aldrig spurgt, og jeg har aldrig været hjemme når jeg har været meget påvirket.. (så er det heller ikke sjovt at være hjemme)

Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
Hey!
Jeg har opgivet at tælle hvor mange gange jeg er blevet kneppet i at ryge fed... Sidste gang havde jeg glemt mit rør i min lomme, og min mor havde vasket det sammen med tøjet..jeg stod bare lidt og kiggede og sagde at jeg altid desinficerer det grundigt før jeg går ud..Hun afleverede det tilbage uden at blinke.. Jeg tror egentlig min mor er ret ligeglad, sålænge det kun er en gang imellem, og jeg gemmer det godt.. Havde det været lovligt havde hun været komplet kold..
Jeg blev også kneppet i at tage koffein...igen ligeglad.. I øjeblikket prøver hun at finde ud af hvad Salvia er.. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Men jeg er også rigtig dårlig til at skjule at jeg har taget noget..
-Mathias..
Btw> Hvis jeg skal fortælle min forældre noget, bruger jeg bare den der: "Intet er så slemt så man ikke kan snakke om det..vel?"
"Hvis i bliver sure kan jeg jo aldrig fortælle jer noget igen"..Etc.. Og det værste ved det hele; Det virker, gør det! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Tjah... Mine forældre ved alt om hvad jeg render om laver... og jeg har det helt fint med at have sådan et åbent og ærligt forhold til dem.

Hellere forklare de gamle hvad det er, hvorfor man gør det, og hvad den "rigtige" risiko er - for de ved jo ikke andet end hvad de har hørt i medierne!

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
jeg er så en af de heldige, hvis forældre har godtaget at man eksperimenterer lidt...

kan huske en gang hvor mim far kom forbi med nogle penge jeg skulle have til min ferie..

og på bordet ligger et spejl + knivblad..

der ligger joint skodder overalt.. hele kælderen "dufter" af hash og der ligger en helvedes masse lattergas patroner på gulvet (tsk tsk smurf3k).
havde kun lige nået at få fjernet en tallerken fyldt med BZP [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Mine forældre er ligeglade med det så længe det bare er fed, og det ikke tager overhånd!
Tror godt nok min mor opdagede at jeg ikke var helt normal sidste weekend da de kom hjem om søndagen... Havde de største pupiller nogen sinde og havde ikke sovet hele natten...
Der udover fandt hun en tom ritalin pille-pakke på mit værelse, men jeg tror hun ignorerer det fordi hun ikke vil indse at jeg var høj...
Venlig kvinde [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

VH

Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
jeg ville ønske jeg kunne tage mig sammen og fortælle mine forældre det, men det er sku lidt svært da min søster har haft så dårlige erfaringer med stoffer at jeg frygter de ville blive deprimeret og alt for urolige [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Mine de gamle fandt engang 3 g svampe inde på mit værelse. Fik dem bildt ind at det var en af mine venners hash. Haha!

Medlem

Geografisk sted: The Falafel Heights
Min mor ved godt, at jeg har prøvet lidt af hvert, men jeg tror hun benægter det.

Jeg prøver at holde det skjult for familien, men det var ved at gå galt engang.Jeg holdt en fest, fordi min mor ikke var hjemme, og det var faktisk ikke en fest, men et rave. Der var over tyve mennesker (meget i et lille hus) og flere trippere end drankere!!! Hele huset og haven var fyldt med mennesker, og der var flere forskellige fester rundt omkring i huset. Jeg trippede selv E og amf, men omkring kl to blev jeg træt og gik i seng og lod festen fortsætte. Vågnede kl fem ved, at der gik nogen rundt i mit værelse! Det lød i min sløve tilbageværende E-rus som en rasende tyr, og det viste sig at være min storebror, som havde været i byen og på vej hjem lige ville kigge ind og se, hvordan det gik. Og han havde fundet tripperne i sofaen, hvor de havde stenet med en bong. Da han var gået ovenpå, havde han fundet et par fyre i færd med at cutte en bane! Han var gået fuldstændig grassat. Jeg troede seriøst at han ville slå mig ihjel. Han råbte og skreg i omkring ti minutter, inden han skred igen. Næste dag kom han dog over for at undskylde sin opførsel, og jeg spillede uskyldig og lod som om jeg ikke vidste at folk tog stoffer og "jeg kunne jo heller ikke bare smide dem ud, når de nu var kommet"..... (!!!) Han lovede, thank god, ikke at sige noget til mor, men om han troede på, at jeg ikke havde taget stoffer, ved jeg ikke.
Jeg har også tit mødt familie og venner i byen, mens jeg har været for vildt blæst med de største pupiller i verden, men de er altid røvstive, så de bemærker det (forhåbentlig) ikke.
Nu kommer jeg fra en lille by, så det er svært at undgå at møde nogen, man kender, men samtidig er det også lidt sjovt at skulle virke normal overfor folk, som alligevel er for fulde til at sanse noget som helst. Og i sit trip kan man altid more sig over, at fulde folk er så dumme og nemme at narre. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
@p0ke som jeg fortalte dig så har jeg snakket med min mor om ALT nu, det er godtnok svært lige at få taget hul på, men fuck det letter. Det er bare at komme igang. Jo før jo bedre [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

@Shroom den historie har du fortalt før, og jeg fatter stadig ikke hvordan nogen mennesker kan være så stupide eller naive. Hvis de ikke har eks. været på staden i ders liv, så har de vel set det på tv eller i et ugeblad ell. lign...
Men det er alligevel til dit held at de er så dumme *lol*

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af speedy:

@Shroom den historie har du fortalt før, og jeg fatter stadig ikke hvordan nogen mennesker kan være så stupide eller naive. Hvis de ikke har eks. været på staden i ders liv, så har de vel set det på tv eller i et ugeblad ell. lign...
Men det er alligevel til dit held at de er så dumme *lol*
<HR></BLOCKQUOTE>

Nå, det kunne du godt lige huske. :-) Håber ikk hun begynder at kigge rundt omkring på mit værelse. har nemlig 5 g mexi'er klar til Infected MushrooM! :-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

tjaa, mine gamle ved kun jeg har prøvet at ryge weed..

en ksitur i 1.g hvor en af mine kammier blev taget med e'er dernede i frankrig af gendammerne (de franske politisvin, rimelig voldelige), anyway de searchede vores lejlighed og fandt vores weed, så da direktøren fra "pistacie ski" ankom "tvang han os til at ringe til vores gamle!!

nedtur, men de tog det sådan nogenlunde

Dedikeret medlem

tjaa, jeg plejer oxo at diskutere det meste om stoffer med mine forældre, eller tjaa jeg hodler nogle af de ting der ville bekymrer dem mest for mig selv. Men jeg har sq lidt en at skulle det en dag gå galt, vil jeg klart have det bedre med at kunne ringe og sige, noget er gået galt kom, hjælp mig uden at skulle have den siddende i baghovedet at de ikke vile vide hvad der var galt. Men ok jeg har oxo altid haft et meget åbent forholdt til mine forældre

Medlem

Min mor siger at jeg ik kan gøre noget hun ik har gjort det var værre, så jeg frygter ik at hun opdager noget!
Men hun ved godt jeg ryger! Hun siger ik noget til det, men fortæller bare om sine egne erfaringer hvilket er ret fedt at høre!
Hun er ret cool angående det jeg laver... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]