Min mor ved godt, at jeg har prøvet lidt af hvert, men jeg tror hun benægter det.
Jeg prøver at holde det skjult for familien, men det var ved at gå galt engang.Jeg holdt en fest, fordi min mor ikke var hjemme, og det var faktisk ikke en fest, men et rave. Der var over tyve mennesker (meget i et lille hus) og flere trippere end drankere!!! Hele huset og haven var fyldt med mennesker, og der var flere forskellige fester rundt omkring i huset. Jeg trippede selv E og amf, men omkring kl to blev jeg træt og gik i seng og lod festen fortsætte. Vågnede kl fem ved, at der gik nogen rundt i mit værelse! Det lød i min sløve tilbageværende E-rus som en rasende tyr, og det viste sig at være min storebror, som havde været i byen og på vej hjem lige ville kigge ind og se, hvordan det gik. Og han havde fundet tripperne i sofaen, hvor de havde stenet med en bong. Da han var gået ovenpå, havde han fundet et par fyre i færd med at cutte en bane! Han var gået fuldstændig grassat. Jeg troede seriøst at han ville slå mig ihjel. Han råbte og skreg i omkring ti minutter, inden han skred igen. Næste dag kom han dog over for at undskylde sin opførsel, og jeg spillede uskyldig og lod som om jeg ikke vidste at folk tog stoffer og "jeg kunne jo heller ikke bare smide dem ud, når de nu var kommet"..... (!!!) Han lovede, thank god, ikke at sige noget til mor, men om han troede på, at jeg ikke havde taget stoffer, ved jeg ikke. Jeg har også tit mødt familie og venner i byen, mens jeg har været for vildt blæst med de største pupiller i verden, men de er altid røvstive, så de bemærker det (forhåbentlig) ikke. Nu kommer jeg fra en lille by, så det er svært at undgå at møde nogen, man kender, men samtidig er det også lidt sjovt at skulle virke normal overfor folk, som alligevel er for fulde til at sanse noget som helst. Og i sit trip kan man altid more sig over, at fulde folk er så dumme og nemme at narre. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
|