<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Anima: Det er en meget vovet påstand, det er ellers blevet påvist at (5-meo)DMT fysisk udbygger hjernens neurologiske netværk til et bedre netværk som fungerer bedre og hurtigere, ikke at jeg gør den slags mere, tror det er begrænset hvor meget mere jeg kan tune min hjerne<HR></BLOCKQUOTE>
Kilde? Det lyder interessant. Men lad os ikke blive hjerne-fascister. For vi skal ikke tro, at fordi vi - eventuelt - har reduceret hjernens kapacitet, så kan det også være ligemeget, f.eks. med magi, så kan man bare fortsætte med at hærge, brænde sig selv op, til man raller.
Næ. Der er noget, der hedder Psyke Fatum, Skæbnepsyken, psyken for skæbnefællesskab, og det er ideelt en slags kollektiv hjerne. Således har jeg endda lagt en opskrift på, hvorledes man kommer i nærmere forbindelse med Psyke Fatum - på side 5, Fuck-Forum, topic: 'Det Fedeste'.
Det er selvfølgelig ganske undervurderet, hvad jeg har lagt frem, min debut som medium, erkendelsen af, hvad clairvoyance er i en rå form, hvor man tager udgangspunkt i de umiddelbare omstændigheder, bygger op af disse.
Ja, når min bog er renskrevet, så skal jeg selv igang med opskriftens punkter. Det er noget, jeg ser frem til med spændt forventning. Hvis jeg så er ene om at udvikle den åndelige power, der er forbundet med opskriften, der ligesom bare 'kom til mig' i en overtræt tilstand -
Så iagttag mig nu, og gang med tre.
Det er, hvad der venter Jer.
Men I kan komme med i dette flow.
Og hvis I kommer med, kan jeg bare sige:
Gud bevare Danmark.
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
[ 27 April 2003: Besked ændret af: Skat ]
|