Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 12:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Hvis der er nogen her som på sådan en kedelig gråvejrsdag det nu er, har lyst til at læse en lang og tankefuld triprapport. Så prøv at kig lidt på dette link [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
prescience taking alot of mushies

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Arh fandens også, det er på engelsk. Nogen som kan give en komplet oversættelse, eller nej vel? Øv, elsker ellers triprapporter [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
more and more does it seem like reality is some kind of ultra-smart sci-fi scenario whose plot is more cunning than we can imagine.

> Stadig mere virker det, som om virkeligheden er et slags ultra avanceret science fiction-scenarie, hvis plot er mere snedigt, end vi evner at forestille os.

Akkurat. Det er ikke bare Big Bang, og så kører lortet ellers derudaf uden mål og med...

[ 19 April 2003: Besked ændret af: Skat ]

Medlem

- Men så længe I er dopede, fatter I ingenting. Glæd Jer til min bog, Gud, Verden og Pythagoras, der bl.a. rummer en meget letforståelig opskrift på magi.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Skat:
- Men så længe I er dopede, fatter I ingenting. Glæd Jer til min bog, Gud, Verden og Pythagoras, der bl.a. rummer en meget letforståelig opskrift på magi.<HR></BLOCKQUOTE>

Det er en meget vovet påstand, det er ellers blevet påvist at (5-meo)DMT fysisk udbygger hjernens neurologiske netværk til et bedre netværk som fungerer bedre og hurtigere, ikke at jeg gør den slags mere, tror det er begrænset hvor meget mere jeg kan tune min hjerne

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Anima:
Det er en meget vovet påstand, det er ellers blevet påvist at (5-meo)DMT fysisk udbygger hjernens neurologiske netværk til et bedre netværk som fungerer bedre og hurtigere, ikke at jeg gør den slags mere, tror det er begrænset hvor meget mere jeg kan tune min hjerne<HR></BLOCKQUOTE>

Kilde? Det lyder interessant. Men lad os ikke blive hjerne-fascister. For vi skal ikke tro, at fordi vi - eventuelt - har reduceret hjernens kapacitet, så kan det også være ligemeget, f.eks. med magi, så kan man bare fortsætte med at hærge, brænde sig selv op, til man raller.

Næ. Der er noget, der hedder Psyke Fatum, Skæbnepsyken, psyken for skæbnefællesskab, og det er ideelt en slags kollektiv hjerne. Således har jeg endda lagt en opskrift på, hvorledes man kommer i nærmere forbindelse med Psyke Fatum - på side 5, Fuck-Forum, topic: 'Det Fedeste'.

Det er selvfølgelig ganske undervurderet, hvad jeg har lagt frem, min debut som medium, erkendelsen af, hvad clairvoyance er i en rå form, hvor man tager udgangspunkt i de umiddelbare omstændigheder, bygger op af disse.

Ja, når min bog er renskrevet, så skal jeg selv igang med opskriftens punkter. Det er noget, jeg ser frem til med spændt forventning. Hvis jeg så er ene om at udvikle den åndelige power, der er forbundet med opskriften, der ligesom bare 'kom til mig' i en overtræt tilstand -

Så iagttag mig nu, og gang med tre.

Det er, hvad der venter Jer.

Men I kan komme med i dette flow.

Og hvis I kommer med, kan jeg bare sige:

Gud bevare Danmark.

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 27 April 2003: Besked ændret af: Skat ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]