Svampe, lsd og 2cb som du nævner er meget gode bud. Det er dog på en helt anden måde, i hvert fald hvordan hjernen bliver påvirket. Vil dog ikke anbefale dmt og salvia når i ikke har oplevet den slags rus før. Da er det mere "sikkert" med svampe eller lsd efter min mening.
Det får jer i hvert fald til at opleve verden omkring jer som anderledes og interessant, mange ting er sjove at kigge på og så er det generelt bare en fed og speciel oplevelse at se mønstre på overflader, ting der pulserer og ånder og den slags.
Indtagelse er meget enkel, knus tørre svampe, lav en kop te, bland sammen og nyd

Der er en del forskellige opskrifter på drikkelse og mad med svampe.
Dosis: Start med 1-1.5g tørre svampe, gerne enten spids nøgenhat eller cubensis(der er flere slags cubensis).
Tror dmt og salvia mm. kan blive ret voldsomt, men det afhænger jo selvfølgelig af mange ting, ligesom mange andre rusmidler.
Vil desuden anbefale at tage en pause i et godt stykke tid med emma osv. Den "fede" effekt forsvinder stille og roligt jo mere og oftere man indtager. Syntes efterhånden at have læst om mange der har mistet mdma's magi, fordi de tager det for tit. Hjernen har godt lige at slappe af, restituere og komme ordentlig ovenpå igen.
Til syre trips er det selvfølgelig altid godt med god set og setting, men det satser jeg på du har læst om her på siden, ellers er der mange gode og brugbare tråde i svampe generelt forummet.
Lige mine 2 cents

Edit: Så ikke lige westzides post. Er enig med de ting han siger. Ville bare lige svare generelt på dine spørgsmål. Og ja, hold jer fra dmt. Har ikke selv erfarring med det og kommer nok aldrig til det. Westzide kom med nogle gode pointer omkring virkning, men satsede på du selv søgte lidt rundt og fandt den info, da den er overalt på siden

Mvh