Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 01:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Mig og min kammerat har efterhånden prøvet MDMA mange gange, vi er så småt begyndt faktisk at syntes det ikke er specielt " fedt " mere, vi har begge prøvet amfetamin,Kokain, Mdma og ketamin, hvilket også har været super fede trips. Vi tænker dog begge over hvordan vi kommer ind i den " anden " verden, og vi vil meget gerne have jeres mening om det bedste stof til at udforske den anden verden. Vi har hørt om LSD, 2CB og ikke mindst svampe. Vis i ville dele ud om jeres efaringer ville det være super! somsagt hvilket stof der for os til at komme i en HELT anden verden.

Medlem
Brugeravatar

Entheogener som Salvia & DMT helt klart :D . Men jeg har faktisk også opnået noget lign på den simple sammensætning af Cannabis , N20 og cirka 15 mg MXE

Junior medlem

Har godt hørt fra andre at DMT skulle være vildt, Kan det overhoved sammenlignes med MDMA? jeg syntes når man indtager MDMA er man selføgelig i en dejlig EUFORI og love til alle menneskerne, men somsagt ville vi begge gerne bare på Rejse i en psychedelic verden. Har du prøvet denne " tur " ? :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Entheogener som Salvia & DMT helt klart :D . Men jeg har faktisk også opnået noget lign på den simple sammensætning af Cannabis , N20 og cirka 15 mg MXE

Ti stille hvis ikke du ved hvad fanden du snakker om.

DMT er det sidste stof man eksperimenterer med, indenfor den psykedeliske verden.
Det er kun for de absolut mest erfarne, og er så potent at det med god sandsynlighed ændrer hele din identitet, i løbet af ingen tid. Det er det mest potente psykedeliske stof som vi kender til.

Selv stoffer som LSD synes jeg er en ret stor mundfuld at begynde med.

I skal vide at den psykedeliske verden er sindsygt spændende, men langt mere abstrakt og uhåndgribelig, end stoffer såsom keta og MDMA, der virker harmløse, sammenlignt med psykedelika.

Anyways, jeg vil klart anbefale 2c-b som et nybegynder stof. En dosis ala 15-20 mg oralt eventuelt.
Det er kendt for at være et af de bedste, hvis ikke det bedste, introduktions drug, til den psykedeliske verden.

Senest rettet af wEstzIde 23 nov 2012 02:03, rettet i alt 2 gange.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
Svampe, lsd og 2cb som du nævner er meget gode bud. Det er dog på en helt anden måde, i hvert fald hvordan hjernen bliver påvirket. Vil dog ikke anbefale dmt og salvia når i ikke har oplevet den slags rus før. Da er det mere "sikkert" med svampe eller lsd efter min mening.

Det får jer i hvert fald til at opleve verden omkring jer som anderledes og interessant, mange ting er sjove at kigge på og så er det generelt bare en fed og speciel oplevelse at se mønstre på overflader, ting der pulserer og ånder og den slags.
Indtagelse er meget enkel, knus tørre svampe, lav en kop te, bland sammen og nyd :) Der er en del forskellige opskrifter på drikkelse og mad med svampe.
Dosis: Start med 1-1.5g tørre svampe, gerne enten spids nøgenhat eller cubensis(der er flere slags cubensis).

Tror dmt og salvia mm. kan blive ret voldsomt, men det afhænger jo selvfølgelig af mange ting, ligesom mange andre rusmidler.

Vil desuden anbefale at tage en pause i et godt stykke tid med emma osv. Den "fede" effekt forsvinder stille og roligt jo mere og oftere man indtager. Syntes efterhånden at have læst om mange der har mistet mdma's magi, fordi de tager det for tit. Hjernen har godt lige at slappe af, restituere og komme ordentlig ovenpå igen.

Til syre trips er det selvfølgelig altid godt med god set og setting, men det satser jeg på du har læst om her på siden, ellers er der mange gode og brugbare tråde i svampe generelt forummet.

Lige mine 2 cents :)
Edit: Så ikke lige westzides post. Er enig med de ting han siger. Ville bare lige svare generelt på dine spørgsmål. Og ja, hold jer fra dmt. Har ikke selv erfarring med det og kommer nok aldrig til det. Westzide kom med nogle gode pointer omkring virkning, men satsede på du selv søgte lidt rundt og fandt den info, da den er overalt på siden :)

Mvh

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

For lige at supplere på "Den rolige" og hans/hendes snak om MDMA's magi:
Det er velkendt at magien fra MDMA har det med at forsvinde hvis misbrugt. Hvis taget oftere end hver anden til tredje måned, forsvinder magien lynhurtigt, og kan i øvrigt resultere i langvarig depression, hukommelsestab og andre trælse ting.

Bare lige en FYI.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg synes dissociativer er rigtig godt, til at mærke hvordan den 'anden verden' er.
Meget anderledes end psykedelika, men k-holes er hvad jeg har forbundet med det magiske ved narko.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem
Brugeravatar

Rolig, jeg kom bare med et simpelt forslag ;) Jeg ved skam udmærket hvad jeg snakker om. Jeg har div entheogene oplevelser incl DMT pakket godt ned i rygsækken. Men nu spurgte manden jo efter "andre verdener" og Så er det DMT & Salvia der lige popper op hos mig. Jeg siger jo ikke nødvendigvis at han skal Hoppe ud i entheogenerne med det samme? Hr Nygaard kan velsagtens bruge søgefunktionen og sin sunde fornuft og læse mere i detaljer hvad angår udspringet som psychonaut. For Psychedelika er en markant anderledes genre end feks MDMA.

Senest rettet af Lonewolf 23 nov 2012 02:49, rettet i alt 1 gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]