Tusind tak.
Jeg var jo lige ved at bryde sammen af dårlig samvittighed, efter nogle af svarene.....
Jeg har nu røvfuld Suboxone, som ligger lige foran mig - og jeg er ikke fristet til at poppe en pakke under tungen. Er så stolt af mig selv.
Mig, som så nemt hopper i fristelser. Jeg kan mærke på mig selv, at jeg er fast besluttet på at komme ud af det her. Jeg har ikke taget mit elskede stof siden mandag!!

Suboxonen virker vist som den skal.
Om jeg så vil holde fast i Suboxone i et par måneder, måske mere, indtil jeg er klar og omstændighederne i livet passer til udfasning af dagligt opioidindtag (for satan hvor er det blevet en tro følgesvend i livets hårde dage), så skal det her nok lykkedes.
Dog har jeg en enkelt frygt lige nu: smider de mig ud af behandling på centret, fordi jeg er gået "uden om" dem for medicinen? Jeg husker ikke at jeg har skrevet under på regelsæt og krav for behandling. Og kan jeg evt. få refusion for Suboxonen jeg har købt? Centret skulle jo "alligevel betale den", undervejs i behandlingen - 650 kr. for medicin til 4 dage er lidt pebret for en ung knægt...... Men pengene værd, eftersom jeg ikke havde andre muligheder hvis jeg skulle beholde jobbet. I værste fald, så koster medicinen kun 63% af en arbejdsdag for mig. No problem, jeg kan godt lide at arbejde - især uden abstinenser, hi hi.
Desuden har jeg/er i gang med - i håb om ikke at få skæld ud på centret, men nærmere ros - en "dagbog", hvori jeg fører log over daglige doser (tidspunkt, mængde og hvordan det dækker abstinenser), og jeg kører samme system med morgendosis som på centret. Altså, startede med samlet 4 mg morgen + 6 mg til resten af dagen. Dagen efter, dagen forindens samlede dosis om morgen + 6 mg til resten af dagen, osv....). Jeg har på fornemmelsen, at skønt maks. daglig sub-dose er 24 mg, så tror jeg at jeg vil have det perfekt på 20 mg dagligt. 16 mg var næsten business as usual - dog ingen buzz, blot samme gode energi som jeg havde på min "gamle" narko.
Puha hvor jeg snakker. Endnu engang, tak for den gode støtte. Krydser fingre for ikke at blive slagtet på centret, for jeg synes de er rigtigt søde og forstående. Bortset fra i dag - de er på ingen måde fleksible. Overhovedet. Punktum. Godt jeg valgte Suboxone - ellers var jeg jo helt på skideren

Hygge