Hoer her ven, at drikke dig fuld, ryge dig skaev, spille computerspil for at fuldkommen glemme alt omkring hvad der er sket hjaelper overhovedet ikke en pind. Du er noedt til at acceptere foelelsen af sorg, evt. foer du gaar i seng lig og tud selvom du ikke noedvaentigvis graeder, saa kald graedende paa dit mistede dyr, ved godt det lyder aandsvagt, men fortsaet med det til du faktisk graeder rigtigt. Du er noedt til at udtrykke foelelser, sorg, vrede, spaending osv. istedet for at gemme dem vaek. Det modsatte af depression er expression, kom ud med hvad du foeler, ellers ender du pisse deprimeret.
Oensker dig det bedste herfra, det er sgu altid haardt at miste noget man er knyttet taet til.
Jeg havde en ven der begik selvmord for nogle faa maaneder siden, og accepterede sgu bare den sorg der var med det, selvom det var haardt. Udtrykkede den indtil der ikke var mere, det pinefuldt men tro det skal nok blive bedere.
Btw, beklager at jeg ikke kan skrive ae, oe, aa.
- Mads
Igennem min skoletid har jeg gloet på kostpyramider og hørt om fibre jeg ved ikke hvor mange gange. Men sådan noget som ovenstående får man selv lov til at rode med.
Fucking syg kultur