Hej, Jeg har et spørgsmål, som efterhånden har plaget mig i et par år, og jeg tror jeg har størst mulighed for at komme nærmere et svar her. Jeg er helt klar over, at ingen selvfølgelig kan sige noget med sikkerhed og at jeg nok ikke finder et endegyldigt svar, men hvis jeg bare får en smule mere bevidsthed omkring mit spørgsmål, så er jeg godt tilfreds. Here goes... For efterhånden flere år siden var jeg til en fest. Jeg var omkring 15 år gammel, og mine venner/veninder var en smule ældre. Jeg vidste godt at flere af dem tog forskellige former for stoffer, men dette var ikke noget jeg havde interesse i. Så vi festede om aften, og jeg holdte mig til et par øl. Jeg havde på det tidspunkt drukket flere gange, så kendte sagtens til alkohol. Jeg nåede dog kun at få omkring 1½-2 dåseøl før jeg fuldstændig mistede ''mig selv''. Min oplevelse af aften er flydt med huller, og jeg har egentlig kun få sekunders 'klip', hvor jeg kan huske hvad der skete og hvad jeg lavede. Jeg følte mig ikke syg, kvalmende osv, som det ofte er når jeg drikker for meget alkohol. Derudover blev jeg meget meget aggressiv. Så meget at jeg slet ikke kunne kende mig selv. Jeg er normalt en meget stille og rolig person, der egentlig er en smule konfliktsky. Men den aften havde jeg taget en stor køkkenkniv, og jeg var som så godt på vej ud af døren med den, for at finde en at stikke ned. Heldigvis var der en fantastisk fyr, der stoppede mig og passede på mig resten af aften. Hele aften virkede det hele meget underligt, som om at alt det der skete egentlig ikke var virkelighed. Jeg ville ønske jeg kunne beskrive aften noget bedre og de oplevelser/følelser jeg havde, men jeg kan desværre ikke huske det. Jeg vil sige det er en oplevelse der har skræmt mig, fordi jeg ikke husker noget, og fordi det med at tage en kniv og vil stikke nogen ned bare LIGGER SÅ SINDSSYGT LANGT VÆK FRA MIG OG DEN PERSON JEG ER ! . Bare at skrive jeg overhovedet har gjort sådan noget giver mig nærmest kvalme!
Jeg er selv overbevist om, at nogen har puttet noget i min øl. Men hvad mon det kan have været ? Nogen med ligende oplevelser?
Jeg har forhørt mig hos kammerater og venner, men de har ikke rigtig kunne sige noget omkring det.
|