Hej derude.
Super fedt forum, og en masse spændende viden! Jeg er sku glad for, at en side som denne findes, da det giver mulighed for, at spørge ind til ting, som de fleste folk betragter som et tabu.Tak!
Sagen er den, at jeg for et par år tilbage havde et hashmisbrug, som varede et par år. Fra den ene dag til den anden, blev jeg paranoid, som så udviklede sig til en endnu større illusion, som gik ud på, at jeg var overbevist om, at jeg kunne høre folks tanker og de kunne høre mine; og at sådan havde det altid været. Det tog meget hårdt på min selvtillid, men det er heldigvis et slut kapitel i mit liv.
Anyhow, som sagt i titlen, har jeg været hashfri i 3 år og jeg har det godt. Jeg har sniffet lidt amfetamin og kokain ind imellem til fester, men det er så også det. Sagen er dog nu den, at jeg gerne vil give mig i kast med et slag MDMA, som skal sniffes. Jeg har dog et par enkelte spørgsmål til det, som jeg håber I vil være så venlige, at svare på.
1) Taget min fortid i betragtning vedr. hash og det jeg endte ud i, er der mulighed for, at jeg evt. får et tilbagefald psyke-mæssigt? Hvis ja, hvor stor er chancen for dette? 2) Er der andre derude, som har gået igennem noget lign. som jeg har, og som kan give mig en idé om, hvad jeg kan tåle og hvad jeg ikke kan tåle? Der findes en masse ting derude, som kunne være underholdende at eksperimentere med. Jeg har dog ingen interesse i, at lege med et produkt, som kan give mig tilbagefald, og derfor ville jeg sætte pris på, hvis jeg kunne lære af andres fejl i denne sammenhæng.
Det skal lige nævnes, at min hashpsykose er selvdiagnosteret. Jeg er dog ikke i tvivl om, at det er det jeg har haft, og jeg vil meget gerne uddybe min historie, såfremt interessen er til stede for det; uanset grund.
Tusind tak og god aften / dag.
- Dotfix
|