1. Hvor meget skal du tage? Vil mene, at du hvis du indtager det oralt (bomber) er en passede 1. dosis på 80-110mg meget passede. Hvis du føler, at du vil have lidt mere, plejer rådet at være 50% af din første dosis, altså 40-55mg. Du kan evt. supplere med et par hvæs af en joint, men pas meget på hvis du ikke er en erfaren ryger!
2. Hvornår kan du drikke alkohol igen? Altså, jeg vil personligt vente minimum 2 uger, da hjernen og kroppen skal have lidt ro.
3. Hvor lang tid varer trippet? Kommer meget an på, om du tager streger eller bomber. Af personlig erfaring, vil jeg mene at en bombe varer alt fra 2-4 timer, det er meget individuelt. Dog kan det være ekstremt svært at sove eller for den skyld slappe af, selvom "trippet" er slut.
4. Hvor meget skal der i en bombe? Se 1.
5. Vil helt klart råde dig til at indtage det oralt, da det giver den klart længste virkning, men også fordi come-up er meget mere behageligt. Hvis du dog vil tage streger, vil jeg mene 70-90mg er passede, men det svier af ******** til!!
6. Kan man tænke klart på stoffet? Både og. Nogle tanker bliver meget dybe og personlige, mens du fatter absolut hat af andre ting
7. Hvornår har du fået nok? Igen, svært at sige, men vil mene punkt nr. 1, er en passende dosis. Personligt vil jeg hellere ryge lidt mere af en joint end at tage mere emma, da du det peaker trippet lidt mere uden du skal sidde og dræne hjernen for mere serotonin.
8. Om du kunne være din kæreste utro? Hvis du er hende utro, er det fordi, at DU gerne vil, det har absolut intet med stoffet at gøre. At folk er deres piger utro, bare fordi de er på emma er den ringeste undskyldning, for man ved stadig godt at det man har gang i, er forkert.
9. Hvordan du får det bedste trip? Personligt, synes jeg HELT klart det er det bedste, at sidde en 2-3-4 meget tætte kammerater, hører noget godt musik og snakke om alt mellem himmel og jord. Nogle kan godt lide at gå i byen, men synes man bliver "for væk" til at være iblandt andre mennesker, end dem man krudter med.
10. Kan du drikke alkohol? Ja, du kan godt, men lad være. Der er INGEN grund til at udsætte kroppen for mere belastning end nødvendigt.
11. Hvor meget vand skal du drikke? Hvis du danser og er meget aktiv, vil 0.5 liter i timen være passende. Hvis du sidder i en sofa og koger, vil det halve være fint tror jeg. Dog SKAL det siges, at det er nødvendigt at opretholde ballancen mellem vand/salt, så hav nogle saltstænger eller lign. og tyk lidt på dem engang i mellem, selvom det måske ikke lige er det fedeste.
Håber det svarer på det hele