Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 17:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Sidste Emma fest i sommerhus - Hvad skal medbringes / arrangeres for at gøre det til en uforglemmelig tur?

Goddag allesammen!

Vi vil gerne holde en uforglemmelig emma tur og vil gå langt for at opnå dette, håber i kan hjælpe os mod dette mål.
Nu skal i høre hvorfor det skal være toppen af poppen!

En flok gutter og jeg skal have en hyggelig tur i sommerhus over en weekend, hvor der skal festes igennem med druk og godt humør første dag, og en god brander næste dag med emma tøsen.
Umiddelbart lyder det som en standard plan, men grunden til at det er en speciel brander er fordi mange af os vil til og sætte en længere distance mellem sig selv og stoffer, pga. familie, kæreste, skole eller andet,
og mange ser dette som "den sidste gang". Vil hurtigt sige at vi på ingen måder ser ned på stoffer eller ligende og at vi aldrig har fortrudt vores valg angående dem. We love it.

Derfor vil jeg gerne høre jeres meninger, erfaringer og idéer om hvordan vi kan gøre denne emma tur uforglemmelig.

Her er hvad jeg selv har overvejet:

- Stroboskop(Nogen erfaringer med dette?)
- Glowsticks i forskellige former og farver
- Godt anlæg samt en god playlist
- Slikkepinde, tyggegummi og andet
- Fyrværkeri (Måske en dårlig idé)
- Skærm til sound visualizer
- Stærke farvede genstande (Kom med idéer)
- Form for lys show
- Lava lampe(r)
- Svedbånd!
- Blacklight
- Hoved massage

Har endda overvejet at gå så langt at skaffe/købe en Oculus rift Dev
kombineret med denne visualizer (Måske i mildere form).
...

Og til sidst, men ikke mindst, Emma.

Billede

Igen, har meget lidt idé om dette er i den gode ende, men det er jo også svært at bedømme før man prøver det.
Dette skal dog ikke forstås som om jeg har ingen erfaring med stoffet, hvilket jeg har.
Jeg har bare aldrig gået så meget op i hvad kvalitet produktet var. Det plejer at være en bekendt der har styr på det.
Men har fornemmelse for dette forum er det tætteste jeg kan komme på en ekspert mening, så derfor spørger jeg ;)

Til sidst vil jeg gerne sige tak, fordi du har læst denne post igennem og håber at du vil hjælpe os med vores mission ;)

Jeg er ganske ny på dette forum, så undskylder hvis jeg bryder nogen form for regler eller andet samt skrivefejl.

Stodder
Brugeravatar

Prisdiskussion er ikke tilladt.

Medlem

Geografisk sted: Søen
Det lyder mere som et setting, som jeg vil bruge til et svampetrip?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
I mangler nogen damer.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
I mangler denne bandit:

Billede

Medlem

I burde nok lave en simpel acetone vask på jeres MDMA, det ser lidt misfarvet ud, hvilket kan betyde at det er cuttet. Ligemeget hvad, så skader en acetone vask aldrig!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Hvis jeg skal kommenterer på din liste, så klart thumps up til at du vil bruge så meget energi på lys og visuals. Det kommer I nok ikke til at fortryde. Personligt vil jeg nok gøre noget andet end at bare have en skærm til visuals. Har du tænkt i muligheden med en projektor? Det er klart at foretrække at projekterer visuals fremfor på en skærm,. Ydermere kan du også projekterer på træer og andre ting indenfor eller udenfor og hvis du bruge lidt mere tid på det, kan du projektionsmappe et eller andet. Det er hvertfald sjovt at lege med og se på mens man er påvirket. Det er selvfølgelig ikke de fleste der har en projektor liggende, men det kan være en i din omgangskreds har en.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
At I skal på druk dagen før er ikke det smarteste - tømmermænd og mdma? Nej, tak. Kroppen arbejder på at få alkoholen ud af kroppen og at I så samtidig fylder jer med mdma dagen efter druk, er det ikke den helt optimale situation. Selvfølgelig kan man godt drikke en 6pak stille og roligt, men at drikke sig i hegnet dagen inden ville være dumt. Mdma er også sjovere hvis man er frisk.

Junior medlem

Prisdiskussion er ikke tilladt.

Jeg undskylder, og siger tak for redigering.

Bo Dega skrev:
At I skal på druk dagen før er ikke det smarteste - tømmermænd og mdma? Nej, tak. Kroppen arbejder på at få alkoholen ud af kroppen og at I så samtidig fylder jer med mdma dagen efter druk, er det ikke den helt optimale situation. Selvfølgelig kan man godt drikke en 6pak stille og roligt, men at drikke sig i hegnet dagen inden ville være dumt. Mdma er også sjovere hvis man er frisk.

Jeg er fuldkommen enig.. Problemet er at vi har et par venner der ikke vil røre stoffet, hvilket er fuldkommen respektabel, og derfor vil vi sætte druk aftenen som første prioritet. Måske vi burde adskille de 2 begivenheder og holde to fester over en måned?

snufkin skrev:
Hvis jeg skal kommenterer på din liste, så klart thumps up til at du vil bruge så meget energi på lys og visuals. Det kommer I nok ikke til at fortryde. Personligt vil jeg nok gøre noget andet end at bare have en skærm til visuals. Har du tænkt i muligheden med en projektor? Det er klart at foretrække at projekterer visuals fremfor på en skærm,. Ydermere kan du også projekterer på træer og andre ting indenfor eller udenfor og hvis du bruge lidt mere tid på det, kan du projektionsmappe et eller andet. Det er hvertfald sjovt at lege med og se på mens man er påvirket. Det er selvfølgelig ikke de fleste der har en projektor liggende, men det kan være en i din omgangskreds har en.

Genial idé med projekter, har allerede fået fat i en. Jeg kan sagtens se fordelen i dette, da det giver en følelse af at visualizeren er en del af rummet. Tak for idéen!

pungen skrev:
Det lyder mere som et setting, som jeg vil bruge til et svampetrip?

Jeg kan udmærket godt se hvad du mener. Jeg har selv tænkt om det er "over the top".
Men det er jo ikke være end man kan slukke noget noget, eller skrue ned for volumen til de forskellige objekter.
Sjovt nok har vi tit snakket om svamper, men aldrig prøvet det. Hvis man tog svamper første dag og dagen efter emma, ville det så kunne fungere?

snufkin skrev:
I mangler nogen damer.

Jeg kunne ikke være mere enig. Desværre kommer vi fra en by hvor stoffer bliver set meget ned på. Piger har været en del af det, men vi har aldrig haft det samme venskab som vi har haft som drenge. Sørgeligt, i know. Men os gutter har bare altid haft det bedst når det kommer til det.
punktum skrev:
I mangler denne bandit

Hapser, den ryger med på listen. Tak for idéen!

johs skakspil skrev:
I burde nok lave en simpel acetone vask på jeres MDMA, det ser lidt misfarvet ud, hvilket kan betyde at det er cuttet. Ligemeget hvad, så skader en acetone vask aldrig!

Aldrig gjort det før, men helt klart er det noget vi vil gøre, da det tit bliver diskuteret her på forumet. Regner med at det er den rigtige vej at gå, angående kvalitet af produktet. Kan du uddybe hvad det går ud på? Jeg ved godt det er et emne der tit kommer op på dette forum, men ville sætte pris på hvis du gav mig et link til det, så jeg kan holde det hele i én post ;)

Undskylder for typos eller ligende da jeg er lige kommet hjem fra byen!

Medlem

Her er hvad jeg har gjort: Køb REN acetone, hvilket er let tilgængeligt(Matas<3). Acetonen skal være iskold, så man kunne smide den i fryseren, men det glemte jeg selv alt om, og det virkede stadig glimrende. Den var alligevel meget meget kold da jeg brugte den. Knus dit mdma, smid det i et kaffe filter, og hæld acetone(jeg brugte en deciliter acetone) ud over MDMA´en, så MDMA´en bliver i filteret, og de cutstoffer der er opløselige i acetone, bliver opløst i acetonen og ryger væk fra dit MDMA! Smid mdma´en ud på en tallerken, fordel det lidt rundt på tallerkenen og stil det på en varm radiator, til det er tørt(tog en time eller under for mig). Det speeder tørrings processen lidt op når det er på en radiator. Når det er tørt, er dit MDMA fri for acetone opløselige cutstoffer. Jeg fik fjernet 0,5g. cut fra 2g. MDMA. Efter oprensningen, prøvede vi 120mg. hvilket alvorligt sparkede røv, så pas lige på! Vær lidt forsigtig når du hælder acetonen i kaffefilteret, da det ikke bare flyder igennem med det samme. det er en god ide at røre lidt rundt i MDMA´en mens acetonen ligeså stille siver igennem kaffefilteret. Der er en helvedes masse forskellige guides, med forskellige måder at gøre det på, så bare søg lidt. Jeg tror der er mange bedre metoder at gøre det på, men min metode fungerede i hvert fald fucking godt for mig. Held og lykke, og pas på jer selv!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Koldt vand og fllippet tøj, så er mig og Emma glade :D

Ellers kunne jeg foreslå at købe noget magnesiums kosttilskud, det skulle afhjælpe de værste kæbespændinger.

Sjov anekdote, så faktisk selv det billede af jeres mdma her den anden dag :)

Medlem

Geografisk sted: Søen
Kan ikke se noget problem i at guffe svampe den første dag, og MDMA dagen efter. Normalt er man træt efter et svampetrip, så det kan godt være at det er lidt uoverskueligt at blæse MDMA dagen efter.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]