Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 06:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hey var i byen her i fredags men har stadig ondt i munden efter jeg trippede på mdma ikke ondt i kæberne men inden i munden kan jeg mærke alt huden er hævet og hvor mine tænder har været... hvordan kan man undgå dette?:/

Medlem
Brugeravatar

Hvad har du lavet med munden? Det lyder umiddelbart som om kæbespændingerne har været ret hård mod dine tænder. Mange køber en pakke tyggegummi når de tager MDMA, det er en god måde at lade kæberne køre der ud af, mens det skåner tænderne fra at gnide sig op ad hinanden hele natten.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Man kan godt komme til at tygge/suge i kødet på indersiden af kinderne, så det flosser og hæver.
Undgå store doser. Det kan også være, du har været godt fuld oven i købet og derfor ikke har tænkt over, at holde munden i ro - det er en klassiker hos mig selv, når jeg har drukket tæt og spist mdma.

Ellers tyg tyggegummi, som Lol skriver.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Eller den klassiske 90'er stil - køb en sut .. :lol:

Medlem

Hehe det er som knarkdrengen både indersiden af kinderne og også ondt i tungen hvor man kan se mine tænder har været:/
er der ikke andet en tyggegummi der hjælper sys det giver så ondt i kæberne når man har tygget i flere timer:)

Junior medlem

Det er helt normalt efter en god aften, har også taget mig selv i flere gange at bide mig selv i kinderne, spænde i kæben and god knows what under mdma-kiks. Så tidligere forslået tag en pakke tyggegummi med, eller indtag noget magnesium inden du tager til festen(undersøg det nærmere), har jeg læst burde reducere kikset. Det er nogle af de milde konsekvenser ved emma pigen, det går typisk hurtigt over 1-2 uger max. Held og lykke med det ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
hvis jeg har mulighed for det, plejer jeg at æde 1-2 vitamin piller et par timer inden jeg skal trippe, det gør som regel at kæben holder sig i ro

hvis man kan få fat i noget rent magnesium ville det nok være at foretrække

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Her og der
Crime skrev:
hvis jeg har mulighed for det, plejer jeg at æde 1-2 vitamin piller et par timer inden jeg skal trippe, det gør som regel at kæben holder sig i ro

Rent magnesium er vidst ikke at foretrække, da det jo er et metal! ;)

Man skal være lidt opmærksom på hvilket magnesium kosttilskud man vælger, da de indeholder forskellige salte. De fleste billige magnesiumtabletter indeholder magnesiumoxid som er mere afføringsmiddel end det er muskelafslappende, så styr udenom dem. Her er en tabel over biotilgængelighed og hvor stort mængde magnesium der er i saltene: http://www.longecity.org/forum/topic/16 ... ium-types/
Som tommelfingerregl vil det der ikke optages fungere som afføringsmiddel, og derfor er de organiske salte at foretrække fordi de har højere biotilgængelighed. Jeg bruger selv magnesiumcarbonat selvom det kun har 30% tilgængelighed, det funker langt bedre end de magnesiumoxid/hydroxid jeg købte inden jeg satte mig ind i tingene. Næste gang finder jeg dog noget citrat eller lactat.

Medlem

Lokalirriterende skrev:
Crime skrev:

Rent magnesium er vidst ikke at foretrække, da det jo er et metal! ;)

Man skal være lidt opmærksom på hvilket magnesium kosttilskud man vælger, da de indeholder forskellige salte. De fleste billige magnesiumtabletter indeholder magnesiumoxid som er mere afføringsmiddel end det er muskelafslappende, så styr udenom dem. Her er en tabel over biotilgængelighed og hvor stort mængde magnesium der er i saltene: http://www.longecity.org/forum/topic/16 ... ium-types/
Som tommelfingerregl vil det der ikke optages fungere som afføringsmiddel, og derfor er de organiske salte at foretrække fordi de har højere biotilgængelighed. Jeg bruger selv magnesiumcarbonat selvom det kun har 30% tilgængelighed, det funker langt bedre end de magnesiumoxid/hydroxid jeg købte inden jeg satte mig ind i tingene. Næste gang finder jeg dog noget citrat eller lactat.

Hvor meget vil du anbefale?

Kan dette bruges: http://helseudsalg.dk/shop/magnesiumcar ... -537p.html

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]