jeg er forsat igang med at curre jordbærbladende, vil snart tage en smagsprøve men de lugter da mindre og mindre grønt for hver gang jeg lufter ud syntes jeg.
Men jeg har nu fundet mig en glimrende måde at lave joints på ... blå lotus og damiana mixet sammen, jeg har ikke helt fundet blandingsfoholdet endnu men sådan en 30-40% lotus, med en 50-60% damiana virker so far ret godt, og så self en lille sjat skunk i også.
røg en joint før kun med blå lotus da jeg var lidt ryge trængende og er ret overrasket over at der er en mild og ganske rar effekt, lettere afslappet og let i kroppen, beroligende psykisk også (kan jeg mærke på at angst provokerende tanker ikke rigtig slår igennem lige nu) lettere euforisk, og forstærkede/ lidt mere intense farver. minder om en blanding af en cannabis og noget opiat... og noget helt tredje, dog stadig meget mildt......... og noget siger mig at der er noget om det når de skriver at lotus er et glimrende afrodisiakum

don't ask why lol

har forresten været nikotinfri i 7-8 dage nu, det var ret irritabelt i starten men nu føles det fandme dejligt !