SoulP skrev:
Yo IllegalStateOfMind.
Ja kratom er sgu udemærket til formålet. Jeg har selv brugt det fredag og lørdag i godt og vel et halvt år, og har ikke rigtig opbygget nogen tolerance eller noget til det. Har også prøvet tramadol nu, men foretrækker faktisk kratom rusen. Kunne være jeg skulle prøve med noget codein. Så kan jeg også være sej og drikke lean som alle de amerikanske gangster rappers

Kender du til andre 'legal' highs som kratom? Har også overvejet at prøve at lege lidt med poppy seeds, kender du noget til det?
Poppy seeds (På dansk bare blå birkes) herhjemme er behandlet på en eller anden måde, så de ikke længere indeholder opium. Den eneste måde at anskaffe sig disse på, er at bestille dem fra udlandet. Ved ikke om dette er lovligt eller ej. Rusen fra disse frø kommer fra opium; altså morfin og kodein samt nogle andre, mere obskure substanser. Opium er langt stærkere end kratom/kodein. Her er vi oppe i sværvægtsklassen sammen med oxycodon og heroin. Jeg vil ikke anbefale dig at forsøge dig med det.
Det er også ekstremt svært at dosere, da man aldrig har nogen anelse om hvor megen opium ens frø indeholder.
Der findes ikke rigtig andre semi-lovlige alternativer til opiater, som jeg kan anbefale. På nogle sider kan du finde diverse fentanyl analoger, som jeg
virkelig gerne vil bede dig - og alle andre - om aldrig at prøve. Fentanyl er omtrent 10,000 gange stærkere end morfin. Medmindre du er kemiker og har nogle seriøst imponerende vægte osv, så hold dig fra det.