Har du brugt receptmedicin oftere eller til andre formål end foreskrevet af en læge – og har du lyst til et bidrage med din erfaring til forskning om medicin og hverdagsliv?
Jeg søger personer mellem 18 og 30 år, der vil fortælle om deres erfaring med alternativ brug af receptmedicin i et interview af ca. 1½ times varighed. Interviewet kan foregå, hvor det passer dig, og vil blive lydoptaget og efterfølgende udskrevet til tekst og anonymiseret.
Interviewet vil være en samtale om dine oplevelser med alternativ brug af receptmedicin i hverdagen. Jeg vil blandt andet spørge om, hvordan dit brug startede, og om hvilke sociale sammenhænge eller specifikke situationer, du især forbinder med dit brug.
Jeg søger både personer, der oplever deres brug som en lille del af deres hverdagsliv og personer, der oplever, at deres brug er en betydelig del af deres hverdagsliv. Det er ikke afgørende, hvor ofte, du har brugt medicin alternativt, blot at du har erfaringer fra det seneste år.
Hvis du ønsker at vide mere om projektet eller er interesseret i at deltage i et interview, så kontakt mig gerne.
Venlig hilsen,
Lea Trier Krøll,
Ph.d.-studerende
Mobil: 51 44 00 42
E-mail:
ltk.crf@psy.au.dkCenter for Rusmiddelforskning, Aarhus Universitet
Artillerivej 90, 2.sal, 2300 København S
NB: Opslaget her er godkendt af en Psychedelia administrator.