Skyd-Sven skrev:
Det er da klart at folk der trippet første gang på et kraftigt stof gir det ++++. De har jo aldrig prøvet noget lignende og fatter måske ikke at der findes noget vildere!
bare en teori
jeg vil give dig helt ret folk flytter deres grenser,
istarten ville jeg også kun prøv hash way back aldrig i mit liv ville jeg fks tag speed,
men jeg rykket en granse og fik et andet forhold til stoffet,
men okey disideret trip på psychedeliske stoffer er jo ikke noget man bare sådan danner tolerance til, man for noget erfaring og nogle inputs,
som man kan sammenligne men det er svært for folk der lige har prøvet et trip at forklare alt det magiske, og deres historie er lige så goé som alle andres,
om det er førdste gangs trip eller den daglige pointen er at det var en fed oplevese,
så kan folk jo selv vudere hvad de kan bruge til noget og hvad man ikk kan.
hvis jeg fks skal prøve noget nyt ville jeg da fks gerne have info fra en der er lige så grøn som en selv men som har prøvet det og så info fra folk der kender det godt, alt sammen er jo med til at give et godt overblik.
men ærligt talt nogen trip reporter burdte forbydes da de ikk har nogen relevant info eller har noget harm reducering at gøre.
der er i tidens løb blevet fjernet trip reporter fordi var for grotæske og dårlige jeg thor bare lidt at det er os der er for dårlig til at kontakte admin hvis man lige falder over noget der er helt i skoven,
way can´t someone else do it !!!!!