Copelandia skrev:
ja jeg vil give Alloedee ret. Det er de syntetiske stoffer med opkvikkende virkning der er skadelige for samfundet.
(undskyld generaliseringen men..) Dem der sniffer amf. Coke osv.. tænker mest på (efter mine egne erfaringer) at få mereeller at bruge det til bedre at kunne vinde slåskampe i byen og andre idiotiske ting... Og desuden er det vanedannende. Jeg har selv en ven der har haft problemer med at holde igen på amf. og han måtte til sidst have hjæp for det
Jeg synes selv at når jeg har taget et Psychedelisk stof, som Psilocybin(svampe) eller Lysergisk Syre Amide (LSA) så får jeg en mere eftertænksom væremåde og jeg er blevet en mere hensigtsfuld og forståelig person end før!!
Håber det også er tilfældet for mange af jer på Psych for det har for mig været som at åbne et tredige øje, hvis i forstår mig??
Hilsen Cope
Jeg mener at har man sagt A så må man også sige B, det hjælper ikke kun et forbyde NOGEN ting, det vil bare blive misbrugt således at det vil blive et spørgsmål om økonomi og skumle spekulationer som vil afgøre hva der vil være legalt og hvad der ikke vil, sådan vil det kunne ende i værste fald, sådan er det allerede idag, idag kan du købe ting som smadrer din hjerne, dine lunger og din lever, helt legalt, men du kan ikke købe ting med meget mindre sundhedsrisiko, men som f.eks. er lidt sjovere...
DET VIRKER IKKE TIL AT FORBUD FOR STOFFER ER TIL FOR AT BESKYTTET FOLK!!
Et af de mest skadelige og mest misbrugte stoffer er Hydrocarbon etc. (Deo, hårspray, etc.)
Et af de MINDST skadelige og mest misbrugte stoffer er Heroin
-makes you wonder??
Ps. Et af de værste og mest misbrugte stimulanser er kaffe!!!!
Pss. Et af de mest urene og afhængighedsskabende stoffer og også nk også et af dem med den aller største an tal af liv på samvitigheden er cigaretter!! Der findes måske langt over 100 skumle biprodukter fra den kemiske industri, har hørt blandgt andet; komponenter til anti-frys, benzen. acetone etc.