Jeg har flere gange oplevet en form for eufori under feber. Jeg får nogen rigtig lærkre kulde gysninger op gemmen hele kroppen, der mest af alt minder om dem jeg får af mdma. I det hele taget synes jeg feber på nogen punkter minder om mdma rusen, ens muskler er ømme på den sammen behagelige måde, ligsom hvis man f.eks. har gået en rigtig lang tur ved stranden, en kold og blæsende efterårs dag. Og man kommer hjem og sidder foran pejsen med en varm kop kakao. Det er en utrolig lækker fornemelse at strække ens ben ud (det kribler op gemmen dem) Det har jeg tit oplevet på mdma og altså også når jeg har feber.
Andre der kan nikke genkendende til dette, eller er det bare mig ?
Nu kan man jo godt sige at man får en slags feber af mdma (ens krop temperatur stiger JO) men kan det ha noget at gøre med det ? Eller får man virkelig feber af mdma ? Nogen der har prøvet at tag deres temperatur på mdma ?
Og lige en sidste ting: Feber vildelser! Hvad sker i hjernen når man får feber halu'er ? og nogen der har prøvet at få nogen virkelig vilde feber halu'er ?
Jeg har prøvet det en gang. Jeg "drømmte" at jeg blev idømt en straf. At jeg skulle gå med hoved ned ad (virkelig ubehagelig) Jeg skulle så ud at tisse, men jeg kunne ikke når dør håndtaget (fordi jeg stod på loftet) det var så lidt lettere at kravle ud af vinduet (ud i 20cm sne og -10 grader) og de andre undrede sig meget da jeg kom ind af hoveddøren uden bukser på

og lig bleg i hovedet. Virkelig underlig oplevelse.