Citat:
Tager du stoffer fordi du er svag?
På ingen måde, hvordan i alverden er du kommet på den idé:?:
Citat:
Fordi du i virkeligheden ikke kan HÅNDTERE virkeligheden.. du kan ikke håndtere dine følelser.. Du er for psykisk svag en person til at kunne klare "det virkelige liv" --> Derfor tager du stoffer?
Med brug af hallucinogener lærer man at blive endnu bedre til at håndtere sine følelser!!
Og hvis man ikke kan håndtere virkeligheden i forvejen, kan man heller ikke håndtere stofferne. Og jeg helt sikker på at de fleste herinde sagtens kan håndtere stofferne, og dermed også det virkelige liv.
Du tror forhåbentligt heller ikke at man flygter fra virkeligheden når man tager hallucinogener?? Gør du??
Næh, har du et problem i virkeligheden, er der stor sansynlighed for ens problem bliver ganget med 1000 efter du har intaget den psychedeliske substans. Så man er nødt til at have styr på sine følelelser og psyke, for at kunne tage hallucinogener.
Ergo: Man tager ikke tage hallucinogener, fordi man ikke kan håndtere det virkelige liv / sine følelser!!
Desuden kan du ikke bare sige stoffer såden generelt. Alkohol er jo også et stof lige som så meget andet, write that down!!
Du er nødt til at precicere dine udtalelser, før at de kan blive taget seriøst.
Hvilke stoffer (stofgrupper) er det helt præcist du mener??
Stimulanser, hallucinogener eller Opiater måske??
Citat:
Er selv fuldstændig uden erfaring..
Ja det kan jeg høre.
Prøv at læs de første par kapitler i Sten Larris' bog. Kan være det hjælper lidt på forståelsen af hvorfor vi bruger hallucinogener. God Fornøjelse
http://home8.inet.tele.dk/larri/HALUBIL/HALUBOG.EXECitat:
Men kunne dette lyde realistisk? Hvis I tænker jer om.. Jer som har prøvet det..
Har tænk mig om, har prøvet det, og nej det kunne ikke lyde realistisk!!
Håber at du får øjnene op og indser at du er helt galt på den..
Og velkommen til sitet forresten

Håber dit ophold her bliver lærerigt..
Chill..