Afhængigt af tidspunket på dagen hvorpå du har din aftale i guess.
Husk på det er dit eget valg i sidste ende.
Jeg har endnu ikke følt behov for at dræbe mit trip og min bevidsthed, men de gange jeg har trippet på skoledage, og andre gange hvorefter jeg har haft aftaler den efterfølgende dag, har jeg bare trippet hvis ikke jeg har kunnet sove, og nydt det.
Jeg har følt mig lidt træt ja, men det er sjældent der kræves specielt meget af mig, oftest fordi jeg forholder mig passiv, men egentligt også fordi jeg bare er glad for at snakke stille og roligt.
Såeæ hvad jeg forsøger at sige er at det formegentligt vil være situationsbestemt baseret på hvad end du har af aftaler, og selvfølgelig også din egen og families tilgang til stoffer.
Med det mener jeg at hvis din familie ingen forståelse udviser for din situation/lyst, og det derfor skaber en form for paranoia, bør du nok planlægge dine trip bedre.
Ellers så start trippet tidligere på dagen. Jeg har haft stor fornøjelse af mine dagtrip fordi man tilnærmelsesvist kan gennemgå sin daglige rutine, hvoraf trippet er aftaget omkring normal sengetid
Samtidigt har jeg ikke haft alverdens problemer med at falde i søvn når jeg har trippet.. Så for mit vedkommende; nej, det er ikke brugbart.