Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jun 2025 20:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Det har vist været oppe et par gange før, men nu bliver det sgu' alvor:

http://www.dr.dk/nyheder/indland/article.jhtml?articleID=180869

-Psyko

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Suk... ud med den fucking regering, jeg har seriøst fået nok af den nu.

Liberalisme min bare røv :evil: :x

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Endnu et godt tiltag fra regeringens side!

Det var på tide ihvertfald... alle jer narkomaner trænger til at lære det!

Viva la FOGH!

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Vi ryger nok alle sammen i fængsel på et tidspunkt, efter eller inden de har ruineret os, de kan fucking rende mig i røven, de pikspillere! Lad os for helvede være i fred og have det godt, forpulede narhoveder! Hvad fanden er det for noget pis? Vi kan ikke have sådan nogle idioter siddende på regeringens trone. Undskyld sproget.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er den slags som giver mig lyst til at tage en masse BODIL med på Roskildefestivalen, og indtage det åbenlyst lige foran panserne! (Ja, BODIL er skam lovligt!)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nykøbing Mors
Det var der helt utroligt med den regering. Ihhhhh jeg glæder mig til næste valg så skal den regering bare ud!!

Men der er der stadigvæk nogen poilitimænd som ikke siger noget til en. Har stået og pulset en god joint op i fjæset på et par stykker

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Universets Kerne, we all float down here.
Hvor langt vil de gå? Fængsels-straf for besidelse af stoffer til eget brug? Der er jo ingen der bliver skræmt af hårdere straffe.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Det skræmmer mig, at de kan finde på det. Og det vil sikkert også gøre mig mere nervøs fremover. Forestil dig at komme i fængsel, fordi du lige var så venlig fx at tage en ryger med til en ven, fordi du alligevel er i nærheden af en pusher, eller at din ven eller elskede bror gør det samme for dig og får fucket sit liv og sit job op ved at komme ind og sidde. Eller at din far fra de glade 60'ere ryger ind, fordi han har tendens til at købe rigelige mængder fed ad gangen, så han slipper for at købe så tit. Jeg kunne forestille mig, at det med tiden kunne blive forfærdeligt. Hvis nogle af mine nærmeste røg i fængsel på sådan et grundlag, så ville jeg dedikere mit liv til at få regeringen ned med nakken.

Desuden er 0,2 gram af et hårdt stof langt under, hvad en enkelt person bruger på bare nogle timer. Man kan slet ikke købe 0,2 gram, man køber mindst 1 gram. Ryger man så i fængsel?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Universets Kerne, we all float down here.
Nej, hvis man har under 0.2g for man kun en advarsel(nu). Jeg havde sku helt glemt at hvis man køber for en ven bliver det set som pushing,at komme ind i spjældet for en tjeneste er absurd, men de kan vel kun bevise det hvis ens/hans mobil bliver aflyttet.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Man har jo aldrig under 0,2 gram. Det er næsten, hvad der kan skrabes ud af posen, når man smider den ud! Og når den nye regel bliver indført, er det ikke kun en advarsel, men en bøde for under 0,2 gram. Hvad så, når det er over 0,2 gram, som det vil være i langt de fleste tilfælde?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Er enig med jer i at de nye regler er helt hen i vejret, MEN det er stadig os der gør noget ulovligt og forkert (efter deres synspunkter) så vi kan jo bare lade være, hvis ikke vi kan tage straffen hvis vi bliver nuppet.

Risikoen for at blive nuppet er vel egentlig også minimal, jeg er endnu kun meget få gange blevet stoppet af politiet rundt omkring og aldrig blevet visiteret eller noget. Man må bare sørge for kun at have til eget forbrug med sig og så bruge det hvis der er risiko for at blive nuppet (det er jo ikke ulovligt at være påvirket).

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Jeg gir BRB ret... så længe loven er som den er må vi respektere den sågodt vi nu kan...
Og tage straffen som mænd når den kommer 0)

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Junior medlem

Giver jer ret i at det er fuckt med de 0,2g men --- at blive snuppet med 0,1g a. ender da med en advarsel, men som jeg selv har fundet ud af, så er jeg mistænkt hver gang jeg bliver stoppet, efter min episode for et stykke tid siden..

Jo længere man kan undgå dem jo bedre :D . Så vil jeg så sige til sms.

det kan være at de ikke sagde noget til den joint, men når´ du bliver snuppet, husker de dig fremover... og du bliver mødt med et par kærlige, måske svedige, panser svin´s hænder næste gang i mødes... det er min erfaring :cry:

Jo mindre de ved jo bedre 8)

Titel:
In our memories

BRB skrev:
Er enig med jer i at de nye regler er helt hen i vejret, MEN det er stadig os der gør noget ulovligt og forkert (efter deres synspunkter) så vi kan jo bare lade være, hvis ikke vi kan tage straffen hvis vi bliver nuppet.

I gamle dage i USA, var det ulovligt for de sorte at sidde foran i bussen, men det skulle de vel også ha' fundet sig i, eftersom at det var en del af loven? Jeg køber ikke det dér argument, med at man altid skal følge loven. Tilgengæld så er jeg enig i, at man må tag sine chancer (og forholdsregler) og så leve med konsekvenserne.

-Psyko

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

der er osse forskel på narkotika love og race diskrimination...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Skyd-Sven skrev:
der er osse forskel på narkotika love og race diskrimination...

Ja men princippet er sguda det samme: Hvis en lov er fuldstændig urimelig, skal man ikke bare blindt finde sig i at blive behandlet efter den!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Eneste forskel er at den ene undertrykker en bestemt race hvor den anden undertrykker en bestemt religion. Det er en menneskeret at kunne sige sig fri for dem begge!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Du kan sguda ikke sige dig fri for negere... Vil du ha at de skal skrælle huden af eller hvad?

Titel:
In our memories

Dextrose skrev:
Du kan sguda ikke sige dig fri for negere... Vil du ha at de skal skrælle huden af eller hvad?

Jeg tror han mener på sin egen grund, dvs. det land/ejendom/whatever han selv ejer.

Mvh. Psyko

Medlem

Geografisk sted: Als
Uskadeliggør narkomafiaen!

I stedet for at ændre en menneskefjendsk og samfundsdestruktiv narkotikapolitik, er regeringens reaktion på de stigende stofrelaterede problemer blot at skrige ”mere politi”, ” hårdere straffe” og ”flere fængsler”, hver gang ulovlige stoffer kommer på tale.

Dette sker på trods af, at alt vores erfaring med de sidste 25-30 års narkotikapolitik utvetydigt viser, at det ikke har hjulpet det mindste, men blot været med til at forværre problemerne.

Denne lobby af lov- og ordensfantaster anviser med andre ord mere af den ”medicin”, der allerede har gjort ”patienten” mere syg og er fuldstændig blind for, at den narkotikapolitik som vi i Danmark har håndhævet de sidste 25-30 år – og som netop i vid udstrækning har kørt på temaet ”mere politi”, ” hårdere straffe” og ”flere fængsler”, - har været en ynkelig og utvetydig fiasko.

Ændrede man derimod narkotikalovgivningen og lovliggjorde de nuværende ulovlige stoffer, ville dette, i stedet for de meget store udgifter til narkotikapoliti og fængsler, samt tab af skatteindtægter på grund af skatteborgeres fængsling, give samfundet en økonomisk kæmpegevinst.

Hvis myndighederne i stedet for at overgive kontrollen med stofmarkedet til kriminelle, som derved bliver rige og mægtige, ville lovliggøre disse stoffer, kan det økonomiske tab for samfundet, vendes til en kæmpe økonomisk gevinst, i form af nye skatter, som kunne bruges på uddannelse om stoffer og behandling af stofmisbruger.

Der ville spares ved ikke at kriminalisere en stor del af den danske befolkning. Det er indlysende, at samfundet således kunne uskadeliggøre narkomafiaen og forbedre sin egen økonomi betragteligt ved at legalisere de så kaldt narkotiske stoffer.

m.v. hilsen
Michael Benneke

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]